Productcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pon

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Berichten
14
Ik heb sinds kort een laptop maar als ik microsoft word (of een van de andere office programma's) open dan wordt er een productcode gevraagd voor microsoft office home and student 2007.

Er zit een sticker op de onderkant van de laptop met een productcode maar die werkt niet.
Is microsoft office home and student 2007 een uitgebreide versie die ik eigenlijk niet hoef te activeren? Want er wordt bij gemeld wanneer ik de productcode niet opgeef een groot gedeelte van microsoft office niet meer te gebruiken is??
 
stiker op de onderkant is van windows 7 of vista of wat je dan ook gebruikt weet je trouwens zeker dat het 2007 is want 2010 is uit?
je zou hem moeten kopen wil je dat gebruiken
 
Zo te zien heb je (vanuit de fabrikant) een 'uitprobeer'-versie van Office op de computer bijgeleverd gekregen, die maar een beperkte tijd volledig werkt.
Die beperkte tijd lijkt nu afgelopen, en dus zul je de software moeten gaan kopen (als je ermee verder wilt) of deïnstalleren (als je er niet mee verder wilt).

Wil je ermee verder, dan even contact zoeken met de laptop-leverancier hoe de Office software die is meegeleverd te kunnen betalen en daarna activeren.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
wil je er niet voor betalen heb je nog open office dat is gratis en heeft de basis van bijv. word, excel etc.
 
Ehhehehe ik zie nu inderdaad windows 7 staan op de sticker...
Ik haalde ze door elkaar.
Ik kan microsoft nog een paar keer gebruiken en daarna krijg ik een simpelere versie (geeft het programma aan als ik weiger de productcode in te voeren) dus ik wacht eerst dat wel af en dan ga ik denk ik voor open office want ik gebruik eigenlijk alleen word en dat alleen om verslagen op te schrijven

bedankt voor jullie hulp!
 
Graag gedaan. :)

Wil je nog even je vraag op opgelost zetten? Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan