produktcode outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritsiefrits

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
hallo,

ik ben net iets meer dan een leek op computergebied, dat maakt mijn vraag misschien verklaarbaar: ik heb sinds het nieuwe jaar elke keer bij het opstarten van outlook een venster wat zegt dat ik de productcode moet opgeven, maar ik heb die niet. Iedereen zegt nu meteen natuurlijk dat ik dan geen legale versie heb, en dat zal waarschijnlijk wel zo zijn. Iemand anders heeft mij laptop (met standaard vista) geinstalleerd, en die kan ik het nu niet vragen.
Zoals het nu ligt kan ik wel berichten ontvangen, maar niet meer verzenden of doorsturen, ook kan ik niets meer verzenden vanuit een andere website, want hij opent gewoon niet.
Weet iemand hoe ik aan ee productcode kan komen of hoe ik de outlook zoals die ik nu heb, weer kan activeren?

ja, dat antwoord is een open deur..... ik was eigenlijk op zoek naar slimmer antwoord....

Je zou ff op google kunnen zoeken voor wat crackcodes.
majah ik vind dat je gewoon een legale versie moet kopen.

Een slimmer antwoord is er niet, ik denk dat je een goedkoper antwoord zoekt :rolleyes:

Als je de huisregels door hebt gelezen dan weet je dat wij je geen productcode gaan geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan