Professioneel uitziende website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickGAE

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Hoe kan ik gratis en makelijk een een proffesioneel uitziende website maken?

Laatst bewerkt:
wordpress is een vrij makkelijke methode, dan kan je simpelweg een bestaand template pakken en hier je eigen content aan toevoegen.

Ik ga het proberen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of je ervaring hebt met scripttaal?

anders zijn 'web page maker' en 'webcreator pro 4' hele mooie programma's waar je een beetje
kunt plakken en knippen en zo toch een leuke website krijgt.

officieel zijn ze niet gratis te downloaden.. maar daar hoef ik verder niet op in gaan toch?:)

Script en html heb ik geen ervaring mee.

Oke. Script is een woord voor de talen [ html css perl e.d.] dan zijn die 2 programma's zeker een aanrader voor je! daarin kun je gewoon klikken op invoegen en een beetje met rechtermuisknop op properties klikken en alles instellen zoals jij het wilt! daarbij is web page maker nog makkelijker als webcreator pro!:)

Ik ga het proberen:thumb:
Heeft er iemand een idee om een site te maken?

Ik ga Webmatrix proberen, komt er ook not een uitgebreide versie?

Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

Topic opgeschoond van onnodige quotes. Bij een directe reactie gebruikt men knop; Reageer op vraag of Snel reageren.

Succes met je vraag.

Webmatrix werkt niet bij mij, iemand nog andere software?

Ik zou gewoon wordpress gebruiken en daar een net uitziend theme bij zoeken, dat hoeft je helemaal niets te kosten en je hoeft er geen CSS of HTML voor te leren. Makers van WYSIWYG beweren vaak dat je zonder HTML/CSS kennis hun producten kunt gebruiken, maar het resultaat is dan vaak maar matig.

Waar kan ik Wordpress downloaden/gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan