Profiel (gebruikersaccount) in XP beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

casual

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Hallo, ik ben er achter gekomen dat mijn persoonlijk profiel ofwel gebruikersaccount in Windows XP beschadigd is. Op zich niet zo'n probleem zou je zeggen: maak gewoon een ander aan. Maar dat is juist het probleem..: dat lukt niet meer! :( Zelfs niet onder het inloggen van supervisor. Als ik naar gebruikersprofielen ga onder supervisor krijg ik een foutmelding en zie ik alleen een leeg kladblok! Weet iemand hoe ik, wellicht via een omweg, toch een nieuw profiel kan aanmaken en het probleem kan oplossen?

Als je je inlogscherm ervoor hebt, log dan eens in met administrator.
Als je de gebruikers aan kan klikken en dan wachtwoord invoeren (nieuwe modus) dan moet je eerst op F8 drukken om met administrator in te loggen.

Geplaatst door killermenace
Als je je inlogscherm ervoor hebt, log dan eens in met administrator.
Als je de gebruikers aan kan klikken en dan wachtwoord invoeren (nieuwe modus) dan moet je eerst op F8 drukken om met administrator in te loggen.

Nou, dat is dus juist het probleem..dat lukt niet! Als ik naar accounts ga, krijg ik zowel onder mijn account als die van supervisor alleen een leeg kladblok nadat ik eerst een melding krijg dat een syntaxis van een bestandsnaam, mapnaam of volumenaam niet klopt.

gebruikersaccount

hoi ik heb hetzelfde probleem maar kom er ook niet uit wil graag horen als je hier de oplossing voor hebt
bvd jan

Ik had het opgegeven.. Heb Windows inmiddels opnieuw geïnstalleerd. Maar mocht iemand alsnog de oplossing weten: graag.

yageoman zei:
hoi ik heb hetzelfde probleem maar kom er ook niet uit wil graag horen als je hier de oplossing voor hebt
bvd jan
Nou ik denk dat je veel zult hebben aan de bovenstaande tip! Voor mij kwam hij echter te laat ;)

Jozo, ik heb het ook eens aan de hand gehad. Ik wist niet dat het in die hoek zat. Bedankt voor je link!

Casual, als je nog eens geen uitweg ziet, en aan formatteren denkt,
weet dan dat je ook Windows had kunnen herstellen. Dan raak je niets van je persoonlijke gegevens kwijt.

Misschien is de bijlage wat voor de volgende keer.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan