Profiel opeens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

epse

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Berichten
1.061
Ik wil me net aanmelden op me Pc
We hebben allemaal een eigen profiel... Het aanmelden duurde erg lang, opeens kreeg ik een standaard XP beeld voor me (als je je voor het eerst aanmeld)

Al mijn instellingen,bestanden,favorieten alles weg!

Die staan gelukkig nog wel in de map: C:\documents&settings

Iemand een idee hoe ik alles weer terug krijg? En hoe dit kan?
 
Nee, een virus is het niet.
Kreeg je ook de melding dat je profiel te groot was om te laden en dat je daarom het standaard profiel kreeg?
 
Ik kreeg geen melding.

Ik kreeg wel iets toen ik het account uitlogde en opnieuw wou inloggen! Maar wat er precies stond ben ik helaas vergeten...
 
Er is een manier om je profiel op te slaan.
Dan moet je het dus ook weer in kunnen voeren.
Wat bedoel je precies met 'al mijn instellingen'?
Zit daar ook je profiel in?

Ben je soms ook bezig geweest als admin met de rechten?
 
Vreemd ik heb nu opeens alles weer terug....??

Dus het is opgelost!
 
Je moet niet gek opkijken als het morgen weer gebeurd!
Wees dus nu zo wijs om een kopie te maken van je profiel.

Open het onderdeel Systeem in het Configuratiescherm.
Klik op het tabblad Geavanceerd op Instellingen onder Gebruikersprofielen.
Klik onder Profielen die op deze computer zijn opgeslagen op het gebruikersprofiel dat u wilt kopiëren en klik vervolgens op Kopiëren naar.
Geef het gewenste pad op voor het nieuwe profiel of klik op Bladeren om een pad te selecteren.
Als u een nieuwe gebruiker wilt selecteren, klikt u in het dialoogvenster Kopiëren naar op Wijzigen.
Als u de zoekactie wilt starten, geeft u in het dialoogvenster Gebruiker of groep selecteren de volledige naam op van de gebruiker, de groep of het ingebouwde beveiligingsprincipe waarnaar u wilt zoeken. Klik vervolgens op OK.
Opmerkingen

U opent het venster Systeem als volgt: klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Systeem.
Als u wilt opgeven dat u een ingebouwd beveiligingsprincipe, een gebruiker of een groep wilt zoeken, klikt u in het dialoogvenster Gebruiker of groep selecteren op Zoeken naar. Klik vervolgens op het gewenste object.
Als u het te doorzoeken domein wilt opgeven, klikt u in het dialoogvenster Gebruiker of groep selecteren op Zoeken in. Selecteer vervolgens het gewenste domein.
Als u de zoekactie nog verder wilt specificeren, klikt u in het dialoogvenster Gebruiker of groep selecteren op Geavanceerd.
Verwante onderwerpen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan