profiel pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

webpagedesigner

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Beste Webprogrameurs

Hierbij heb ik een vraag voor een profiel pagina
zoals account aanmaken, wachtwoord instellen en alles wat je invult wordt auto op je profiel gezet

ik snap dat niemand dat zomaar uit kan leggen of een voorbeeld code kan, en wil geven

maarr aan welke programeertaal moet ik nu denken

Html, ASP, PHP of anders

graag advies

Webpagedesigner

HTML/CSS om de gebruiker iets te laten zien, PHP om te kijken wat hij invult in je formuliertjes, SQL om die data ook daadwerkelijk op te slaan en Javascript als je het allemaal wat gebruiksvriendelijker wil maken.

Dank u

kijk ik heb nog alleen de kennis van standaard html en css ik weet wat javascript doet maar verder wil ik het voledig geautomatiseerd maken zo van aanmelden email bevesteging en paswoord noem maar op

Dan heb je nog een lange weg te gaan :)

Maar wie volhoudt, krijgt het vanzelf onder de knie.

Allemaal door elkaar... er zit weinig volgorde aan. Je kunt geen profielensite maken tot je op zijn minst HTML/CSS/PHP/SQL kan.

Welke je als eerste of als laatste doet maakt niet zoveel uit, hoewel ik aanraad om PHP te doen voor je SQL doet. Maar hoeft in principe niet.

Beste

Hartelijk dank voor uw hulp,
ik heb boeken over de uw opgegeven programeertalen besteld met zelfstudies

ik hoop dat ik snel een succesvolle profielsite kan bouwen

Heeft u misschien ook een idee hoe u zo'n broodkruimel systeem bouwd zoals op deze site?

Haha ja ik had ergens gelezen over zo'n systeem :P

Bijv:

Zoals hier boven getoont

Home > Helpmij.nl Forum > Website maken > Algemene vragen > Profiel pagina

Ik heb er ooit eens een geschreven in Javascript, die staat hier op t forum ergens. Rechtsboven staat de zoekfunctie Gevonden: klik ;)

Overgens is het beter dit te doen in een server-side taal. Maar als je wat verder komt in bv. PHP zie je vanzelf hoe het werkt.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan