Profielpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

starsearch

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Berichten
75
Ik heb een formulier op mijn pagina staan waar mensen aan kunnen geven dat ze lid willen worden. Maar nou zou ik graag willen dat ze hun gegevens kunnen bekijken in een soort van profielpagina. Hoe pak ik dat aan?

Alvast bedankt!!!

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Javascipt

Je kunt het met een javascript doen.
Als je wat voorbeelden wilt hebben, kun je eens kijken bij http://www.leejoo.nl
Dat is een site met allerlei javascripts en andere webhebbies.
 
Javascript

Op die site ben ik wel vaker geweest maar daar kan ik het niet vinden. Ik weet ook niet waar ik naar moet zoeken. Ik weet niet hoe je zo'n script noemt...

Groetjes Debby
 
PHP

Oké , ik was misschien iets te snel. Je kan ook eens gaan zoeken naar php formulieren die dat voor je kunnen doen.
 
Okiedokie

Dan ga ik straks wel eens even zoeken... Als ik het niet kan vinden ga ik jullie wel weer lastig vallen hihihi...

Alsnog bedankt man!

Groetjes Debby

:love:
 
Dit kan je natuurlijk hetzelfde doen als in je andere topic. Alles opslaan in een MySQL-database en op de profiel pagina er weer uithalen.

Succes!
 
Poehpoeh

Tja, voor jullie is het allemaal gesneden koek... ben maar blond hahaha... Maar ik ga het gewoon proberen straks... nu eerst wat andere dingen doen... tot zo ver bedankt jongens!!!

Debby

:love:
 
Ik gebruik zelf ook een profielscript wat voor me op maat gemaakt is. Ik zal je vanmiddag als ik het niet vergeet :p wel laten zien!
Missch ist wat voor je ;)
Grtz
Rene
 
Oops betrapt

Dat ben ikzelf inderdaad op de pagina.... hihi... maar dat weet de rest niet... Ik moet ze toch ergens mee aansporen.

Maar even terug naar het onderwerp...
De layout is niet voor mij maar WEL de functionaliteit.. Maar jij hebt het op maat laten maken. En daar heb ik de centjes niet voor, ik moet zelf creatief zijn...

Heb je een suggestie hoe ik het aan moet pakken?

Ik heb al een php documentje gemaakt (zie andere topics van mijzelf van vandaan) maar die werkt nog niet.

Maar ik ga morgen verder met puzzelen...

:love:

Debby
 
Ik ben ook maar een arme student hoor :p
Heeft me overigens maar 25 euro gekost, was een ventje van 15 jaar geloof ik. Het is echt niet normaal meer wat zulke mannetjes tegenwoordig kunnen :D

Wat wil je precies hebben? Wat moet er allemaal in het profiel komen te staan ?
Je kan als je er zelf geen moeite in wilt steken, wel wat mensen van dit forum benaderen die dit voor je willen bouwen. Zij doen dat in een middagje, en dan kun je zelf nog de templates veranderen.
Of natuurlijk je vraag hier plaatsen, dat ze je helpen. Ook dat kan op helpmij :D
 
niet duur

€ 25,- is absoluut niet duur lijkt mij. Maar ik ben een eigenwijs kreng dat tot nu toe alles geleerd heeft door het gewoon te proberen en te doen. En zolang ik nog het idee heb dat ik het zelf wel kan leren geef ik het nog niet op.

Ik wil het volgende:
Je bent al op mijn site geweest. Daar kunnen mensen zich dus inschrijven bij Star Search. Na die inschrijving wil ik dat hun gegevens worden opgeslagen in mijn database mysql. Dan gebeurt er het volgende:
- Lid ontvangt email met inlognaam + wachtwoord
- Hiermee kan hij inloggen en gaan naar zijn profiel, hij krijgt de bevoegdheid zijn profiel aan te passen.
- Ook kan hij vanaf deze plaats een foto van zichzelf uploaden
-Verder moet er een zoekfunctie komen om een bepaald lid op te zoeken voor een bepaalde opdracht. Dit moet toegankelijk zijn voor iedereen. uiteraard worden dan niet alle gegevens getoond (adres+ tel enz.)

Dat is wat ik wil...

Misschien te veel? Geeft niks want ik ga stapje voor stapje samen met jullie hulp... :)

:thumb: :love:

Debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan