Profile User Service Verhindert Het Inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exquizzite

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
Berichten
99
Hallo Helpmij Forum!

Ik heb een probleem kunnen jullie mij misschien helpen? Wanneer ik wil in loggen krijg ik een foutmelding namelijk: Profile User Service Verhindert Het Inloggen...

Heeft iemand een oplossing? Ik zou graag mijn bestanden willen behouden

Wat mij wel lukt is naar veilige modus gaan maar daar stopt het voor de rest weet ik het niet echt.... een nieuwe account maken lukt mij niet (er is een soort van schild icoontje) alhoewel ik wel op de administrator account ben, er is namelijk geen andere account... en systeemherstel wil niet lukken want hij start opnieuw en probeer weer in te loggen maar krijg weer dezelfde foutmelding.... en daarboven op heb ik ook geen Vista CD...

Heeft iemand misschien een oplossing!?:)

Dankjewel! XQ
 
Laatst bewerkt:
Ook geprobeerd maar ik weet niet waar ik de Registersleutel moet vinden?...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Start > uitvoeren > type hier regedit gevolgd door enter. Kijk uit het register is het "hart" van je Windows, dus zoek alleen die genoemde sleutel.
 
Ok! Dankjewel ik zal het proberen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ehmm ik kan gebruikersnaam niet vinden achter ProfileImagePath? alleen Gast, Gebruiker die mij bekend kwamen... en ik heb niet eens gast account... er was ook een TEMP en nog een andere die ik niet herken

"Klik ze een voor een aan en kijk in het rechtervenster of je bij het item “ProfileImagePath” de gebruikersnaam staat. Als je hem hebt gevonden moeten er de volgende gegeven staan bij “RunLogon_script_Sync”, “0×00000000 (0)” als dan niet zo is dubbelklik je op het item en geef je het item de waarde “0″ mee. Dan heb je een kans dat hij het weer doet. Mocht je een profiel twee keer tegenkomen met als enig verschil een .bak extentie."

er zijn maar liefst 4 mappen met ProfileImagePath en RunLogon_script_Sync”, “0×00000000 (0).. iemand enig idee?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan