Prog nieuwsgroepen

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Hallo allemaal,

Weet iemand hier een top programma om nieuwsgroepen mee te lezen en mee te discusseren.

En dan heb ik het niet over programma's zoals outlook expres enz. Dus programma's die alleen gericht zijn op nieuwsgroepen.

Hoe staat het trouwens met de privacy in nieuwsgroepen op kazaa netwerk ben je wel te achterhalen maar IP adres word niet ergens opgeslagen als ik niks download of laat uploaden in kazaa. Hoe zit dit met nieuwsgroepen enz, worden hier de IP adressen, e-mail adressen enz opgeslagen?

Greetzz York

Agent
NB pro
Grabit

Zomaar een paar programma's. Voor discussie's zelf is Outlook Express goed te doen, niet voor downloads.

Zodra je een bericht post kunnen de lezers zien wie dat heeft gedaan via de eigenschappen van het bericht.

Downloads worden door de provider gelogd.

Ey thnx heb nu agent en grabit op men comp staan.

Alleen nu moet ik een server in geven, van de provider, ik zit bij casema maar ik weet hiervan niet echt de server weet iemand misschien wat de server is, of is dat niet het zelfde bij iedereen?

Greetzz York

Ik heb hem gevonden news.wanadoo.nl :)

Greetzz York

Zit ik met een probleempje, heb ik al die groepen op zo een lijstje staan zijn het allemaal empty groepen alleen dat kan ik me niet voorstellen.

Doe ik iets fout, of moet ik eerst alle tasks downloaden enz?

Greetzz York

Je moet een keuze maken uit die groepen. Van de gekozen groepen moet je dan de headers downloaden. Dit kan wel even duren.

Oh op die manier, ik klik altijd meteen na een seconde weer weg als ik niks zie staan, maar ik zie nu wel wat haha :D

Thnx voor je hulp :thumb:

Greetz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan