prog voor hardwareonderzoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Is er eenvoudige programma om zelf te checken of je harddisk, geheugen, ed. goed werkt ?

Amaldo

Je pc doorgelicht
Van dezelfde makers als Fresh UI komt Fresh Diagnose, een aantrekkelijke applicatie waardoor je echt alles over je pc te weten komt. Desgewenst kun je ook benchmarks loslaten op je cpu, grafische kaart en andere componenten.

Het programma scant je systeem en geeft een overzichtelijk rapport van alle hardware en sofware. Verder kun je met Fresh Diagnose je pc onderwerpen aan diverse benchmarks en een overzicht opvragen van lopende systeemprocessen Na de tests en analyses kunnen alle gegevens worden bewaard of afgedrukt.

Fresh Diagnose is volledig gratis te gebruiken en bevat geen spy- of adware.

DOWNLOADEN: ZIE WWW.ANTIEKRAAK.COM en dan de nieuws-site.

Dag Wajang,

Jij bent zeker ook geabonneerd op ComputerIdee.
Ik heb net beide programma gedownload omdat ik dit in computeridee had gelezen.
Dit sterkt me meteen om ze ook eens goed te gaan gebruiken.
Ik ben benieuwd, bedankt voor je reactie.

Amaldo(:-D

Ik heb toevallig ook de CID, maar deze is door mijn vrouw ingepikt om te puzzelen.
Ik krijg ook de nieuwsbrief van antiekraak en daar had ik het in gelezen!

Wajang,

Geprobeerd FreshDiagnose te installeren, maar dan stuit ik op het probleem waarom ik aan mijn hardware twijfel: Ik krijg een foutmelding, files are corrupted.
Als ik Microsoft VM wil installeren: gebrek aan geheugen (schrijfruimte voor wisselbestand) of beschadigd CBA-bestand.
ZipRecovery haalt er geen fouten uit.
Dit soort foutmeldingen neemt toe en daarom zocht ik een programma om na te gaan of de harddisk, het geheugen, ed. in orde zijn.

Amaldo

AIDA32 is goed :D

kijk onderin mijn handtekening voor de directe download link

Helaas . . .
Aida niet te installeren. Tijdens installatie al een foutmelding, met ZipRecovery ook geen effect.

Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan