Progamma I search

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Ik heb een progamma op mijn pc staan die ik er niet meer af krijg het progamma heet I Search door dat progamma heb ik nu geen adresbalk meer in IE.

Krijg het ook niet eraf door IE op te starten en dan met rechts klikken alles staat uit en kan niets afvinken.

Alvast bedankt.

Ik weet niet wat jij van pc-beheer afweet, dus maar even vanaf het begin:

als het een redelijk "net" programma is, dan vind je het terug binnen "software" van het configuratiescherm. Daar zou je 'm moeten kunnen de-installeren.

Staat die daar niet bij dan zul je handmatig even moeten gaan zoeken (liefst in de veilige modus) naar de map / mappen waarin het progje staat.

Als je het progje middels de mappen hebt verwijderd zul je tot slot nog even naar het register moeten gaan, maar PAS OP, "klooien" in het register is niet ongevaarlijk.

Gebruik de zoekfunctie van het register en laat zoeken naar "sleutels" met de naam I search of Isearch. Als de pc wat vindt, verwijder die sleutels dan.

Nu zou het progje in zijn geheel moeten zijn verdwenen.

Handig is ook om een kopie te maken van je register VOORDAT je begint te zoeken / verwijderen. Verwijder ook niets anders dan I Search gerelateerde sleutels.

Suc 6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan