progamma nodig om dubbele files weg te gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Ik heb nogal wat muziek op me pc staan.
En ik zie zo nu en dan nogal wat nummers die ik dubbel heb. Erg logisch want ik download uit nieuwsgroepen en meestal als ik daar muziek download dan download ik een album of zelf samengestelde nummers. Mmeestal als daar een nummer tussen zit die ik nog niet heb download ik de andere mee en die heb ik dan dubbel als ze al op me pc staan. Allen volgens mij is er egt wel een progamma die dit automatisch voor mij eruit kan halen.

Dit geldt ook niet alleen voor muziek maar ook voor andere bestanden. ik heb er wel eens van gehoord dus mocht iemand een linkje hebben naar een progamma die dit voor me kan doen dan harstikke bedankt. Doei.

En niet te vergeten Double killer! Een erg handig klein gratis programmatje dat voor alle soorten software te gebruiiken is. :) ( en nee ik heb geen aandelen :D:D)

Ikke zou het niet doen!!!!

9 van de 10 keer gooi je de verkeerde weg....Of je moet weten waar je mee bezig bent???

Het gaat hier over MP3's niet over windowsgerelateerde software. Dus echte rampen verwacht ik daarbij niet ;)

Ikke zou het niet doen!!!!

9 van de 10 keer gooi je de verkeerde weg....Of je moet weten waar je mee bezig bent???

Bij de meeste programma's krijg je ook eerst een lijst met bestanden die dubbel zijn en dan pas een optie met verwijderen. Voor mp3 bestanden kan je niet twijfelen en als je met andere bestanden twijfel hebt dan kan je het toch ook gewoon niet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan