progamma voor prijslijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonnieV1987

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
Hallo beste HelpMijers.

Ik heb mijn bedrijf uitgebreid.
Van het leggen van bestrating en doen van grond werkzaam heden.
Heb ik nu met een paar grote groot handels een klanten plan opgezet.
Hier door kan ik hun spul verkopen met fikse kortingen.

Maar ik ben nu bezig met een hele grote prijslijst.
Ik maak deze in exel.
Maar nu mijn vraag. is er ook een progamma weaar ik dat document in kan kopieren en dan met een zoek functie op naam kan zoeken in mijn prijslijst.

mijn prijslijst bestaat nu uit meer dan 3500 producten. maar dat worden er veel meer.
als ik dan elke keer als klanten bellen de prijs lijst moet door scrollen duurt egt lang en vaak zie ik het dan over hethoofd. Ik weet dat er een zoek functie in exel is.
maar het moet gebruiks vriendelijker worden.
aangezien dat mijn broertje het overdag voor mij regelt:D

Deze is gratis en uitgebreid. Het lijkt alleen kassasoftware te zijn, maar er zitten ontelbare andere functies op, waaronder ook jouw wens. Er zullen vast nog wel andere initiatieven zijn.

Je zou eventueel Vtiger kunnen overwegen. Dat is een complete ERP/CRM oplossing. Ook open source, dus gratis. Dat pakket heeft echter wel zoveel functies dat je echt moet nadenken hoe je het wil inrichten. Het voordeel is dat je bij je produkten eigen velden kunt definieren, dus je kunt een prijs/produktenlijst opstellen die voldoet aan jouw branche en of jargon.

Heb je ook nog opties in je produkten? Zoals afmetingen of kleuren?

Laatst bewerkt:
het gaat om bestrating stenen lampen alles wat je je zo gek maar kunt bedenken voor je tuin en straat oprit

dus juist veel met afmetingen en kleuren

maar kan ik ook een exel document importeren >?

Ja, je kunt velden "mappen". Heel mijn bedrijf draait op Vtiger, van prospect, lead, account, sale tot faktuur. Je kunt zelfs je mail integreren.

http://www.vtiger.com/

Je moet wel wat aandacht schenken aan de implementatie, maar dan heb je ook wat.

error53 ik ben hem nu aan het installeren .

maar krijg deze fout Unable to connect to database Server. Invalid mySQL Connection Parameters specified

Het is al gelukt.

het werkt via een apache server tog. dus eigelijk. moet je hem tog ook naar het web kunnen uploaden zodat ik hem overal waart ik ben kan gebruiken ?

Je zou het met access kunnen proberen. Lijkt mij er uiterst geschikt voor. Bij de handleidingen hier op het forum vind je bovenin de lijst ook een cursus hoe je een databse moet opzetten en heb je eventueel vragen, dan kun je op het accessforum terecht.

Het is al gelukt.

het werkt via een apache server tog. dus eigelijk. moet je hem tog ook naar het web kunnen uploaden zodat ik hem overal waart ik ben kan gebruiken ?

Correct, zo heb ik het ook.

Download even de handleiding. Heel erg verhelderend. En verwacht niet dat je het allemaal binnen een uurtje geregeld hebt he.

Hier: http://www.fileserve.com/file/HXx8nP4

- onder inventory - products - knopje import products kun je je produkten uploaden
- onder het knopje met het hamertje - layout editor kun je velden aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan