progamma waarmee je fotos kan veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hallo met welk progamma kan ik fotos veranderen om er bv letters bij te zetten of om er grappige humor fotos van te maken ?

Met elk beeldbewerkingsprogramma, lijkt mij, van Paint tot en met Photoshop - afhankelijk van hoe geavanceerd de bewerkingen moeten zijn. :)

Maar wat zijn in vredesnaam "grappige humor foto's"? En als er "grappige humor foto's" bestaan, bestaan er dan ook "humor foto's" die niet grappig zijn? :D

buffy zei:
Met elk beeldbewerkingsprogramma, lijkt mij, van Paint tot en met Photoshop - afhankelijk van hoe geavanceerd de bewerkingen moeten zijn. :)

Maar wat zijn in vredesnaam "grappige humor foto's"? En als er "grappige humor foto's" bestaan, bestaan er dan ook "humor foto's" die niet grappig zijn? :D

ja bv dat je een hoofd op een ander lichaam kan zetten en zo haha of zo gek als je hetze4lf wilt maken :D

Een heel eenvoudig programaatje om foto's te hervormen en misvormen: AnManie .

Met Paint Shop zijn er natuurlijk meer mogelijkheden, maar wat zijn je wensen precies?

(edit: ik lees net wat je wensen zijn)

Dan moet je meer richting Paint Shop denken.

Laatst bewerkt:
John zei:
Met Paint Shop zijn er natuurlijk meer mogelijkheden
Probeer PhotoPlus 6 eens.
Dt lijkt erg op PSP en is gratis.
APOCALYPSE zei:
bv dat je een hoofd op een ander lichaam kan zetten en zo haha of zo gek als je hetze4lf wilt maken :D
Hoe je dat doet staat hier - inclusief een "grappige humorfoto". :) ;)
Guus.

Laatst bewerkt:
Met paint kan je ook alles al, als je weet wat je wilt en hoe het moet. Gewoon een ander hoofd ergens vandaan knippen bijvoorbeeld en dan op andermans hoofd plakken. Het lijkt dan niet realistish, maar voor iets realistish moet je erg goed zijn met photoshop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan