proggramma voor kopieren en plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
kent iemand een proggramma waarmee ik gemakkelijk bestanden kan verplaatsen,kopieren ,plakken. (zie plaatje)
En weet iemand een methode dat ik snel bij een bepaalde map kan komen (en dan geen snelkoppeling)
bv. deze:
C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten\Mijn Itunes muziek

Laatst bewerkt:
---

Dit was inderdaad het soort programma dat ik zocht alleen staat dat het niet gratis is en dat moet wel (1 maand proef), daarna vind ik het programma er heel ingewikkeld/vanceerd uitzien.

Je kan bepaalde handigheidjes in je shell inbouwen, zoals bijvoorbeeld de Copy To / Move To in je snel menu.
http://pubs.logicalexpressions.com/pub0009/LPMArticle.asp?ID=230

Dan staat er bij elk rechtsklik op bestand of map de optie "Kopieeren naar / Verplaatsen Naar".

Je kan ook een snelmenu naar welke map dan ook maken.
Schrijf de onderstaande code naar command prompt en enter.

Code:
reg add "HKCR\Directory\shell\Mijn ITunes\command" /ve  /t REG_EXPAND_SZ /d "%systemroot%\explorer.exe C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn Documenten\Mijn Itunes Muziek"

Je moet wel nog effe gebruiker of pad aanpassen..
Dan heb je op een rechtsklik bij elke Map en je start menu "Mijn Itunes" staan.
En verhuis je naar die map als je er op klikt.

Wil je dat bv. ook voor alle bestanden en niet alleen mappen voeg je hem nogmaals toe als volgt.

Code:
reg add "HKCR\*\shell\Mijn ITunes\command" /ve  /t REG_EXPAND_SZ /d "%systemroot%\explorer.exe C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn Documenten\Mijn Itunes Muziek"

--

Ik heb nu FreeComander werkt echt geweldig!! Helemaal gratis, donatie mag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan