progje gezocht om html om te zetten naar php

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
Berichten
243
ik zoek een progje om een simpel html scripting om te zetten naar een php script ik weet dat ze er zij maar kan ze niet vinden wel oline op somige sites maar me favorieten is zo groot dat ik zelfs ze daar niet meer kan vinden
 
HTML is geen scripting taal maar een markup taal, Lijkt meer erg sterk dat er programma's zijn die dat naar PHP vertalen.
 
HTML is static, niet dynamisch. M.a.w. als je gewoon voor elke regel

echo "

zet, en elke regel beeindigd met

";

en elke

"

veranderd in

\"

en je script opent en afsluit met PHP tags dan heb je je PHP codes :)

Succes :thumb:
 
de meeste prog waren demo en hadden niet alles wat ik zocht maar ik heb nu phpnuke tools en die heeft alles wat ik zocht al in zich dus probleem opgelost
 
nee als het over die nuke tools gaat niet dat blijken dus ook html php converters te zijn aangezien ik het grootste deel van nuke uit opbouw is dat dus een perfecte combie maar de convertor software waar google me heen wees was ook niet slecht alleen beperkt of trial
 
Geplaatst door bouman4
nee als het over die nuke tools gaat niet dat blijken dus ook html php converters te zijn aangezien ik het grootste deel van nuke uit opbouw is dat dus een perfecte combie maar de convertor software waar google me heen wees was ook niet slecht alleen beperkt of trial

..

hoeveel :8-0:
 
hoveel?:( nou zoveel zijn het er ook weer niet!:confused: maar laat ik het simpel zeggen ik ben er uit :thumb:
 
Nuke is voor mietjes... zelf maken is veel leuker :p

sorry, moest er even uit ;)
 
sorry klopt nuke is voor mietjes. maar maak zelf maar eens zo,n geavanceerd systeem. met inlog admin gastenboek forum foto boek met postcards weblinks agenda waar ieder wat aan heeft plus mensen bepaalde rechten kan geven :cool: oja en als je dat gelukt is geef me maar een url dan kan ik zeggen of je gelijk hebt :D
 
by the way ieder zijn eigen smaak en ik heb respect voor de makers van nuke of andere systemen ik kan het niet maar ieder zijn eigen freaky gebeuren
 
Laatst bewerkt:
ja maar jij bent hitme niet maar by te way beters als je dat zelf kunt maar ik bentevreden met nuke lekker uitgebrijd een adeel vreet wat badbreete en is soms een goed eind zoekken voor iets goeds maar dan heb je ook wat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan