progje "imaging"

Status
Niet open voor verdere reacties.

no1hits

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Im win me gebruikte ik bij het scannen van documenten het progje "imaging" welke te vinde was via "start/programma's/accesories/imaging.
Je kunt hiermee doc's scannen en en opslaan als pagina's in 1 bestand.bij terug kijken blader je dan mbv page/up/down door het bestand.
In Xp bestaat dit progje niet meer.Nu heb ik via helpmij dit probleem opgelost maar door herinstaleren is oplossing helaas kwijt.
Oplossing bestond uit een progje downlaode van een duitse site waarmee je het progje imaging van de ME/98cd kunt halen en instaleren in XP
Wie kan mij helpen?

Inmiddels heb ik het probleem alweer opgelost.
Kodak Imaging in overzetten naar Windows Xp

Installeer het programma IFW-XP-Setup, hierna staat er een snelkoppeling op je buroblad in de vorm van een cd met tekst ifw-xp-setup.
Start via deze snelkoppeling het prgramma.
Er komt nu een venster met de melding: Leg de CD Win95/98/2000 in de speler en druk op ok.
Nu worden de bestanden voor Kodak Imaging van de Cd naar C:/…. Gekopieerd.
Is dit klaar dan komt de melding: Imaging is nu te starten mbv snelkoppeling op buroblad. Dit is niet juist.Er kwam geen snelkoppeling op buroblad.
DE map IFW (hoe je hier aan komt weet ik niet meer) heb ik op C:/ gezet waarna imaging gestart kon worden met een klik op het icoontje.dit bestand wil ik eventueel wel mailen, reacties naar: digi2003@hetnet.nl
KODAKIMG (518 kb toepassing).
Het progr. IFW-XP-Setup is gedouwlaod van de site

http://lab1.de/Central/Software/System-Tools/IFW-XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan