progje om desktop van pc thuis op het werk te bekijken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik zou graag vanop het werk af en toe eens meekijken op mijn pc thuis, om te zien wat mijn kinderen aan het doen zijn op de pc.

Op mijn pc thuis staat Windows XP pro en norton internetsecurity, en op het werk staat Windows 2000 Pro.
Probleem is dat ik op het werk geen software mag installeren.

Bestaat er zo geen progje, zodat ik via het internet op mijn werk, thuis de desktop van mijn pc kan bekijken en eventueel overnemen ?
Mag eventueel betalend zijn.

Het probleem is denk ik dat je niks mag installeren en je zult er toch software voor moeten installeren. En dan zullen de poorten die je nodig bent ook dicht zitten in de firewall en die moet de systeembeheerder open zetten en dat doen ze niet zo graag

karine zei:
Ik zou graag vanop het werk af en toe eens meekijken op mijn pc thuis, om te zien wat mijn kinderen aan het doen zijn op de pc.

Op mijn pc thuis staat Windows XP pro en norton internetsecurity, en op het werk staat Windows 2000 Pro.
Probleem is dat ik op het werk geen software mag installeren.

Bestaat er zo geen progje, zodat ik via het internet op mijn werk, thuis de desktop van mijn pc kan bekijken en eventueel overnemen ?
Mag eventueel betalend zijn.

Heb je een rede om je kinderen niet te vertrouwen?
Er zijn diverse programma's om ervoor te zorgen dat kinderen niet op bepaalde sites kunnen komen.
Echter, ze zullen wel wat vrijheid moeten kunnen genieten, aangezien dit in het ontwikkelingsproces van het kind hoort.

En ja, elk kind zoekt op een gegevne moment iets van sex op het internet.

markversteeg1 zei:
www.logmein.com

Via internet explorer. GEbruikt port 80, deze staat bijna altijd los. Thuis hoef je alleen wat te installeren.

Viel spass :thumb:

Wanneer ik hier(op het werk) naar die site ga krijg ik : You are not authorized to view this page

Om spraakverwarring te voorkomen is het handig om duidelijkere antwoorden te geven

aangezien je niets kunt(mag) installeren op werk
zou ik opteren voor een keylogger dan kun je zien naar waar ze gaan en wat ze typen lijk mij interesant voor kinderen en (man) ge weet nooit;)

ibiza zei:
aangezien je niets kunt(mag) installeren op werk
zou ik opteren voor een keylogger dan kun je zien naar waar ze gaan en wat ze typen lijk mij interesant voor kinderen en (man) ge weet nooit;)

Bahbah, alleen het idee al, dat je vrouw je controleert

hahaha mijne vrouw weet met moeite de knop voor aan te doen dus dat is ook een voordeel

ibiza zei:
hahaha mijne vrouw weet met moeite de knop voor aan te doen dus dat is ook een voordeel

Die van mijn krijgt hem wel aan, maar nooit uit.
Ze kon in het scherm alleen maar de knop "start" vinden.

Om dit soort dingen werkend te krijgen zal je toch echt de medewerking van de systeembeheerder moeten krijgen.
Dit soort programaas zijn nu eenmaal streng verboden in een goed netwerk omdat als het werkt het andersom ook vaak werkt.En daar gruwelt een systeembeheerder van zeker bij jou is het streng want software instaleren is verboden.

Ik denk dat het je niet gaat lukken je zou wel de pc zelf kunnen dicht timmeren zodat ongeoorloofd gebruik moeilijker wordt onmogelijk wordt het nooit.
En ik ben het met je eens dat je als ouders moet weten wat je kinderen op internet uitvreten.
Als je daarvoor tips moet hebben hoor ik het wel .

Veel succes

Bedankt, het idee om vanaf op het werk thuis te kunnen meekijken heb ik intussen afgeschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan