progje om software te verwijderen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Ik wil een programma van mijn pc verwijderen, maar als ik uninstall doe
krijg ik de melding : could not open install.logf file.

Bestaat er geen goed progje om dit te verwijderen ??

Via software krijg ik dezelfde melding.
 
Krijg mijn pc maar niet in veilige modus gestart, en hoe moet ik het dan doen ?
 
tijdens het opstarten na de eerste 2 schermen geloof ik F8 in gedrukt houden...en dan op de zelfde manier verwijderen, via software.
 
Zoek de file op met windows verkenner, en klik met de rechter muisknop op de file; daarna eigenschappen.
Controleer of de file niet op "read only" staat aangevinkt.
Nu kun je eventueel de file een andere naam geven.
Daarna de pc opnieuw opstarten, en omdat de file een andere naam heeft kan de toepassing die nu problemen geeft de file niet meer vinden.
Nu zou je moeten kunnen verwijderen.

Wat ook kan in win2000 en xp is Ctrl-Alt-Delete, en dan taakbeheer
Zoek daar de file op in "toepassingen" of "processen" en beeindig de taak of het proces.
Verwijderen zou nu moeten kunnen.

Lukt het nu nog niet, dan is de file actief in het register.
In dat geval heb je een professional nodig, die weet wat ie doet in het register.


Succes.
 
Laatst bewerkt:
Niet te geloven.Ik krijg mijn pc op geen enkele manier
in de veilige modus, niet met F8 en niet me de tip van symantec.

Willen jullie even naar de bijlage kijken, misschien is daar iets fout ?
 

Bijlagen

  • bijlage.jpg
    bijlage.jpg
    64,2 KB · Weergaven: 19
F8 moet je vrij snel na het opstarten indrukken. Druk als je de pc aanzet gewoon een paar keer op F8. Bij sommige pc's is het F10. Ik heb zelfs een keer F5 meegemaakt. Dus probeer ze allemaal eens. Hij zal het echt gaan doen.
 
Geplaatst door Tanja1968
F8 moet je vrij snel na het opstarten indrukken. Druk als je de pc aanzet gewoon een paar keer op F8. Bij sommige pc's is het F10. Ik heb zelfs een keer F5 meegemaakt. Dus probeer ze allemaal eens. Hij zal het echt gaan doen.

Daarom mijn vraag welk OS karine heefd! Je kan wel op alle knoppen gaan drukken! Dit lijkt mij toch niet de juiste weg om iemand van zijn probleem af te helpen :eek:
 
Heb je XP (ik weet niet of dit ook kan bij een andere OS) Ga dan naar uitvoeren>typ msconfig>tabblad Boot.ini en zet een vinkje bij /SAFEBOOT.
 
Karine.
Tijdens Opstarten F8 indrukken. Let op het ledje van Num Lock. Op het moment dat deze brand druk dan F8!

Waarom is het niet gelukt met die link van Symantec? Deze manier van opstarten in de veilige modus is juist bedoeld omdat de normale manier van opstarten in de veilige modus onmogelijk is. Succes :)
 
Krijg hem maar niet in veilige modus.

Heb wel het programam verwijdert met regclean.
 
Geplaatst door karine
Ik wil een programma van mijn pc verwijderen, maar als ik uninstall doe
krijg ik de melding : could not open install.logf file.

Bestaat er geen goed progje om dit te verwijderen ??

Via software krijg ik dezelfde melding.

Installeer het bewuste programma nog maar eens een keer (volledig) daarna nog eens verwijderen via configscherm/software, dan zal het wel lukken.

Grtz.
 
Karine.
Het probleem om een programma te verwijderen is opgelosd. Zijn we daar weer vanaf :)

Dat je niet meer in de veilige modus kan komen met F8, en ook niet met die tip van Symantec weet ik het effe ook niet meer. Hopelijk kan iemand anders je hiermee uit de brand helpen! Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan