progr.verwijderen schadelijke software

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik kreeg een melding dat er updates waren voor programma's voor verwijderen schadelijke software.Ik heb windows XP pro.
Waar kan ik dat programma vinden als ik het gedownload en geinstalleerd heb??

Welke melding exact? er zijn nl ook reclame popups die het idee geven dat het een melding betreft dus trap er niet in.
Welk programma zou het betreffen?

Als je wilt kijken naar je updates van XP bij mij waren er 5 nieuwe. Ga naar explorer, extra en dan naar window update. Kijk dan bij update geschiedenis dan kun je zien welke je gedaan hebt.

Laatst bewerkt:
5 updates,klopt

ik had ook 5 updates via waarschuwingsdienst.
Maar mijn vraag waar ik het programma 'te verwijderen software" kan vinden is nog niet beantwoord.:thumb:

duin1 zei:
ik had ook 5 updates via waarschuwingsdienst.
Maar mijn vraag waar ik het programma 'te verwijderen software" kan vinden is nog niet beantwoord.:thumb:

Mmm.. die update van het programma voor het verwijderen van schadelijke software is toch juist onderdeel van die MS updates? Het originele programma is al eerder met een update geinstalleerd. Wat is je vraag exact?

Edit: als je b.v. IE7 Beta3 installeert wordt standaard eerst het programma verwijderen schadelijke software uitgevoerd, zoals bij meerdere MS downloads/updates. Wil je het programma zelf: zie deze Microsoft-site.

Laatst bewerkt:
Het door Windows Update geleverde programma wordt eens per maand op de achtergrond uitgevoerd. Als er een infectie is gevonden, geeft het programma de eerstvolgende keer dat u uw computer opstart een statusrapport weer. Als u wilt dat het programma meer dan één keer in de maand wordt uitgevoerd, download dan de versie die beschikbaar is op deze webpagina of gebruik de versie op de website Programma voor het verwijderen van schadelijke software op Microsoft.com

Bron:
http://www.microsoft.com/downloads/...9AB3-75B8EB148356&displaylang=nl#Instructions

bedankt.

bedankt voor jullie moeite.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan