Program error help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeromol

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
33
Hallo mensen,

Ik ben de eerste keer hier om te proberen of iemand mij kunnen helpen..

Ik ben aan het half-life 2 one episode spel aan het spelen en later geeft een error aan en die was Microsoft visual c++ runtime library.

Runtime error!!

Program:C:\half-life2 episode one\hl2.exe

kan iemand me helpen hoe ik verder kan spelen zonder error opgegeven en oorzaak kunnen oplossen??


Help me!!

groetjes jeroen molenschot
 
Je zou die error/Fout terug moeten kunnen vinden in Logboeken, onder de sectie Toepassing.

Logboeken starten: Start-knop -> Uitvoeren kiezen -> eventvwr.exe
en dan op Ok drukken.

Je kunt er dan op Google zoeken, vooral op het getoonde Gebeurtenis-id (In het engels Event-ID) in combinatie met hl.exe

Dus stel dat de gebeurtenis-id is: 1405
dan in Google zoeken op:
event-id 1405 hl.exe "runtime error"

Succes,

Tijs.
 
Uitvoeren doet wel welke logboeken pakken? beveiliging toepassing of systeem?

Ik heb geprobeerd om google uit te zoeken en er is niks gevonden...:(
 
Je moet onder het logboek Toepassing doorzoeken, zoals ik ik in mijn vorige schreef.

Eventueel post je de relevante Fout en Waarschuwing informatie hier. Dus Gebeurtenis-id, omschrijving etc. Kortom: Alle velden.

Je kunt er ook een schermafdruk van maken met de toetscombinatie [Alt][PrtScrn], en het plakken in Word of Paint.

Succes,

Tijs.
 
het spijt me wil je me nog proberen duidelijker en volgorde willen doen want ik ben gehandicapt zoals doof geboren:-(
 
Ok, klik dan hier aan de linkerkant op mijn schuilnaam, en kies een e-mail bericht sturen. Geef daarin je e-mail en bij voorkeur ook je MSN naam aan. Ik mail je dan wel wanneer ik tijd heb (zal best gewoon deze week zijn) om hopelijk met Hulp op Afstand danwel Logmein.com iets voor je te kunnen doen.

Ik zal hier in het forum dan verslag doen over wat ik aangetroffen heb, wat ik ermee gedaan heb en of het resultaat heeft gehad.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
reeds niet verholpen wie iemand nog??

Hallo allemaal kan iemand mij nog te helpen en ik kan gewoon niet wachgten want die spel is erg spannend voor mij

Die error geeft:micosoft c++ runtime library error!!
Van half-life 2 episode one

Weet iemand een oorzaak te vinden??

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
 
is het een illegaal spel?
 
ja... die hbe ik gedownload vanuit bitspirit...


ikj weet niet welke het beste ik moet pakken zonder te kopen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan