Program shortcuts in start menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

GRLove

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
hey allemaal
sinds kort heb ik geen snelkoppelingen meer in mijn start menu
ik heb gekeken bij de properties van het startmenu maar kon niks vinden om het aan/uit te zetten
ik heb gekeken of het ook weer terug komt door het aantal te veranderen maar ook zonder resultaat
nu zit ik elke keer tegen een groote lege balk aan te gapen en wil mijn shortcuts weer terug :(
What to do???

Kijk alsjeblieft verder dan je neuds lang is :p
start > rechtermuisknop erop > eigenschappen , kijk in deze tabladen . Daar in een van die tabladen staat ook geadvanceerd , moet je maar effe kijken . Moet natuurlijk niet alles voorkauwen, En je kan ook pictogrammen van je desktop je start menu slepen...

Groeten Sander

Ja BOL dat wist ik ook wel... Ben geen n00b...
Zoals JIJ dus ook zou moeten weten zet windows veel gebruikte programma's aan de linkerkant van het startmenu. Zoals JIJ dus ook zou moeten weten kan je daar alleen instellen hoeveel van die pictogrammen je daar wil. Maja ik zou teveel voorkouwen als ik zou zeggen dat ik dat niet aan of uit kan zetten dus dat het altijd aan staat alleen BIJ MIJ dus niet werkt. :thumb:

Ji hebt hier de vraag :p
maar ik werk met tweaks :)
en een van die tweaks ken je dat instellen TU ubilities 2007,
Maar maak effe een screenshot van je start menu en load hem op word het wat makkelijker voor mij want weet nu niet precies welk gedeelte je bedoeld..

There you go

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    67,7 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
En je kan hier niet bij?

wxpmenudd8.jpg

errr... jewel alleen geeft hij bij mij alleen onlangs geopende documenten als map weer en niet in dat lege vlak links... :confused:
like this (zie bijlage)

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    81,1 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan