programeren access

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquamigos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2014
Berichten
3
Beste forumleden,

Ik ben van zwemvereniging AquAmigos uit Heusden,

Wij hebben een groot probleem, onze ledenadministratie draait op Access en dat gaat allemaal goed, alleen nu moet de automatische incasso met een iban nummer gedaan worden.
Er is een persoon die dat voor ons zou doen, maar nu het niet wil lukken horen we niets meer van hem en het moet in augustus gebeuren.
Wie wil on helpen,

Er is een speciaal programma gemaakt om dat te kunnen doe er zijn reeds al enkele testen gedaan bij de Rabobank en heb dat ook reacties opgehad met de fouten die we gemaakt hadden.

Ik hoop op een forumlid die ons uit de brand kan helpen zeker nu de vakanties aanbreken.

Groetjes Frans
 
Voordat ik überhaupt iets kan aanbieden, moet ik wel weten wat het probleem is. Een IBAN nummer vervangt het oude gironummer, en dat lijkt mij niet zo'n ingewikkelde klus. Dus wat is er nu anders aan de procedure? En wat is daarbij het probleem?
 
Eens met gast0158. Datatype en/of veldlengte. Voor de rest min of meer zoek en vervang
 
Ik zou zeggen, voordat we mekaar gelijk gaan geven: wacht even op wat TS te melden heeft :).
 
access

Halo mensen,

De afgelopen jaren werd het automatische incasso gedaan via pain, maar nu moet dat via een europeesche norm SEPA gedaan worden Dat betekend dat er veel gewijzigd moest worden.
Vandaar de vraag van mij.
Ik kan eventueel een email van de bank laten zien waarin enkele thermen staan en site's waarop uitleg wordt gegeven.
 
Lijkt mij wel handig, want anders wordt het érg lastig om te bepalen wat er allemaal moet worden aangepast aan je systeem. En als we niet weten wat er moet gebeuren, is het lastig bepalen óf je het kan, en hoe lang het gaat duren.
 
Frans,

stuur even een mail naar

dukeofdearham at live punt nl (at en punt vervangen door de respectievelijke tekens)

dan zal ik eens kijken of ik je kan helpen
Weet in ieder geval alles van SEPA en PAINXML formats.

Tardis
 
Automatische incasso

Hallo allemaal,

Het probleem is inmiddels opgelost.

Groetjes Frans::
 
Aangezien dit een forum is waarin we gezamelijk naar oplossingen zoeken, en de oplossing vervolgens delen met de geïnteresseerde lezers, is het wel handig als je de oplossing ook geeft. Zeker bij vragen die wat lastiger zijn heeft een lezer die hetzelfde probleem heeft weinig aan de mededeling dat je het hebt opgelost. Geeft vermoedelijk weinig troost ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan