programeren mediaspeler fout

• Onderwerp starter Onderwerp starter satg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

satg

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
ik ben bezig met een media speler te bouwen (om te mixen dat komt er later nog bij) maar ik heb een paar problemen
ik wil er voor zorgen dat je terwijl de muziek speelt je op een knop kunt duwen die de position van het lied opslaat in het ram geheugen en de tweede keer dat je er op duwt terugkeert naar de position die is opgeslagen maar er komt altijd een foutmelding:
Code:
 waarde(0 + index) = mediaspeler1.MediaElement1.Position.ToString
is de code waarbij de foutmelding staat en
System.NullReferenceException was unhandled
Message="De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld."
Source="mixen"
StackTrace:
bij mixen.Form1.btn1_Click(Object sender, EventArgs e) in C:\Documents and Settings\Evelien\Local Settings\Application Data\Temporary Projects\mixen\Form1.vb:regel 86 bij System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e) bij System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e) bij System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent) bij System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks) bij System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m) bij System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m) bij System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m) bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m) bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m) bij System.Windows.Forms.NativeWindow.DebuggableCallback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam) bij System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.DispatchMessageW(MSG& msg) bij System.Windows.Forms.Application.ComponentManager.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponentManager.FPushMessageLoop(Int32 dwComponentID, Int32 reason, Int32 pvLoopData) bij System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoopInner(Int32 reason, ApplicationContext context) bij System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoop(Int32 reason, ApplicationContext context) bij System.Windows.Forms.Application.Run(ApplicationContext context) bij Microsoft.VisualBasic.ApplicationServices.WindowsFormsApplicationBase.OnRun() bij Microsoft.VisualBasic.ApplicationServices.WindowsFormsApplicationBase.DoApplicationModel() bij Microsoft.VisualBasic.ApplicationServices.WindowsFormsApplicationBase.Run(String[] commandLine) bij mixen.My.MyApplication.Main(String[] Args) in 17d14f5c-a337-4978-8281-53493378c1071.vb:regel 81 bij System.AppDomain._nExecuteAssembly(Assembly assembly, String[] args) bij System.AppDomain.ExecuteAssembly(String assemblyFile, Evidence assemblySecurity, String[] args) bij Microsoft.VisualStudio.HostingProcess.HostProc.RunUsersAssembly() bij System.Threading.ThreadHelper.ThreadStart_Context(Object state) bij System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state) bij System.Threading.ThreadHelper.ThreadStart()
InnerException:
is de gedetaileerde versie van de fautmelding foutmelding
dit is de fout
De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
weet iemand hoe ik dit moet oplossen want ik versta er niet van
ps.de mediaspeler zit in een wpf usercontrol in een form

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan