programma automatisch restarten/niet afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekkerkerk

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
Bestaat er een gratis programma om programma's die je perongelijk afsluit automatisch weer te laten starten (zoals watchdog alleen daar moet je voor betalen) (dus een soort van opstarten wat gebeurt met programma's die in de map opstarten staan bij het opstarten van de pc, alleen dan continue.

Dit omdat ik een progamma heb wat continue gegevens van internet op moet halen maar soms perongelijk wordt weggeklikt.

een andere optie is misschien om het programma te blokkeren voor afsluiten of wegklikken zodat je het niet kan afsluiten (ook niet als je op het kruisje klikt). zijn hier mogelijkheden of een (gratis) programma voor?

alvast bedankt

sorry dat ik deze omhoogpost maar weet iemand hier toevallig het antwoord op?

Hallo,

Misschien doet Application Monitor wat jij wilt. Vereist wel dat Microsoft .NET Framework geïnstalleerd is.

Ik moet er bij zeggen dat het bij mij tot nu toe niet perfect werkt. Anders dan je uit de beschrijving zou opmaken, start het het gewenste programma op, ongeacht of het wel of niet al draait.

ja, zoiets zoek ik!

is het dan zo dat hij het programma gaat opstarten als het al draait en dat je dan dus 2 programma's van dezelfde soort tergelijk hebt draaien?

is het dan zo dat hij het programma gaat opstarten als het al draait en dat je dan dus 2 programma's van dezelfde soort tergelijk hebt draaien?

Ja, bij mij gebeurt dat. Maar niet met elk programma. Slechts dan als het te checken programma toestaat dat er verschillende instanties tegelijkertijd draaien.
Nu heb ik het alleen onder Windows98 SE getest. Misschien werkt het wel perfect onder een ander besturingssysteem.

dank

bedankt voor de programma's die 2e werkt uitstekend!

groeten, Pieter

slotje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan