Programma bestanden zonder extensie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik57

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Ik heb in een directory bestanden met en zonder extensie staan, als ik die directory wil kopiëren, verplaatsen naar mijn externe harde schijf of verwijderen dan krijg ik een foutmelding en stopt het kopiëren. Om te achterhalen waar deze bestanden staan is nogal een gezoek is daar een methode voor of is er een programma die daar niet gevoelig voor is?

Kijk eens in je mapopties of daar een vinkje staat bij bekende of systeembestandextensies verbergen aangevinkt staat.
Probeer je deze bestanden met windowsverkenner te kopieren?
Zou ik niet doen. Probeer het eens met een externe programma zoals freecommander, totalcommander of unstoppable copier. Die zijn meer geschikt voor het kopieren van grotere partijen dan windows verkenner zelf. En bovendien overzichtelijker.

Kijk eens in je mapopties of daar een vinkje staat bij bekende of systeembestandextensies verbergen aangevinkt staat.
Probeer je deze bestanden met windowsverkenner te kopieren?
Zou ik niet doen. Probeer het eens met een externe programma zoals freecommander, totalcommander of unstoppable copier. Die zijn meer geschikt voor het kopieren van grotere partijen dan windows verkenner zelf. En bovendien overzichtelijker.

Bedankt voor je reactie ik gebruik normaal al Total Commander tevens unstoppable copier geprobeerd dit lukte ook niet nu ga ik de bestanden opzoeken en handmatig verwijderen en daarna de dir's dit lukt meestal wel, bedankt nogmaals

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan