Programma blijft zichtbaar in de lijst ondanks verwijderd te hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik heb een vraagje over het verwijderen van een programma. Ik heb voeger een epson printer op mijn sysyteem (win 8.1 ) gehad
Deze printer is weg dus mag deze uit de lijst verwijderd worden Als ik kijk bij programmas en onderdelen en ik klik op verwijderen dan lijkt hij dit te doen en geeft ook de bevestiging
dat dit is gebeurd Maar hij verwijderd deze niet uit de lijst Ook niet na een nieuwe opstart wat kan dit zijn ??
e de waele

Hallo daar ben ik weer. :D Mogelijk is dit bruikbaar. https://www.epsonconnect.com/guide/nl/html/probl_4.htm

Als dat niet gaat dan eens proberen te verwijderen in de veilige modus.

Of als helemaal niets lukt, eerst het programma herstellen of opnieuw installeren en dan verwijderen, dat helpt ook vaak.

Ben eens benieuwd. Groet manamana. ;)

Als je rechtsklikt op die Epson software in "Programma's en onderdelen", krijg je dan niet de melding dat de software al verwijderd is en of je het nu meteen uit het lijstje wilt laten verwijderen?

Tijs.

Ik ga het van avond proberen ik moet nu een paar uur weg maar ik laat nog iets horen
e de waele

Hallo allemaal
Manamana Ik heb eerst geprobeerd in de veilige modus Als ik zover ben dan zegt hij Kan geen printer of hulpprogramma verwijderen dus dat ging niet
Dan heb ik de link geprobeerd maar dat wilde ook niet lukken waarom weet ik niet Het leek er op dat er veel troep mee komt dus ??
Tijs als ik op het programma klik geeft hij alleen aan verwijderen en als ik op rechts kllk gebeurd er niets
Ik heb hem ook nog laten zoeken bij Deze PC naar EPSON maar dat vind hij niet volgens mij staat er dan niets meer van op alleen staat hij nog wel in de lijst bij programmas
Ik zou het niet weten wat dat moet zijn
e de waele

Als je ervan overtuigd bent dat de software ondertussen succesvol is verwijderd, dan kun je 'm ook handmatig uit het lijstje krijgen m.b.v. Ccleaner.
Start Ccleaner, ga naar Gereedschap -> Programma's deïnstalleren -> klik de Epson software aan en klik dan op Verwijderen.

Tijs.

Hallo Tijs
Het is gelukt met CCleaner Ik heb dit programma niet meer nodig de printer is weg
In ieder geval allen zeer bedankt voor het meedenken ook Manamana
e de waele

Tot je dienst.

Graag nog wel even de vraag de status 'opgelost' geven...

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan