programma compatible met Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Hallo,

ik ben op zoek naar een programma om beginners te leren installeren. Wat is er leuk en waar heeft een beginner eventueel ook nog iets aan. Het is de bedoeling dat de installatieprocedure vergelijkbaar is met andere procedures. Ik heb een spel dat is te installeren als je een foutmelding hebt weggewerkt. Oud en dus hierdoor niet echt handig. Nu overweeg ik Nero, maar misschien heeft iemand een beter idee. Dan nog; Nero versie? Ik heb al gehoord dat er problemen zijn met het installeren van versie 7, dus dan zou ik voor 6 moeten kiezen.

Hopelijk weet iemand iets dat echt leuk is voor een beginner.

Bedankt voor het meedenken.

Iets leuks of iets leerzaams?

Voor iets leuks: installeer de Sims2. Tijdens de installatie opent een pop-up venster waarin je alvast een soort demo kunt spelen (soort memory).

Voor iets leerzaams: Ik raad je aan om niet te lang te zoeken naar een geschikt programmaatje, want het is 99% hetzelde;

Welkomsvenster - Op welke schijf wil je het installeren - Licentie - Installeren.

Het enige wat men hoeft te doen is op Next klikken.

Bedankt voor je reactie. Het is bedoeld voor volwassenen, maar ik zal eens kijken naar the Sims en gewoon maar eens in een bak grabbelen met aanbiedingen.

Zelf vind ik het handig als mensen de gelegenheid krijgen om basishandelingen te oefenen. Klikken, dubbelklikken en slepen. Zodat ze leren om op hun beeldscherm te letten ipv op hun hand. In tweede instantie is het verkrijgen van snelheid ook een idee.

Op zich heb ik genoeg aan dit antwoord, maar als iemand nog iets echt leuks weet in dit opzicht, dan houd ik me aanbevolen.

Installeer b.v. Windows Live Messenger. Krijg je een hoop opties te zien van zaken die je wel of niet mee wil installeren...

Goed plan, zeker omdat ik msn-live messenger ook nog op een andere manier gebruik. Bedankt!

helemaal eens met de uitspraak dat er geen domme vragen bestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan