Programma Davilex werkt niet met XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijee

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Het programma van Davilex "typecursus"werkt wel met Windows 98, niet met XP. Is dit te verhelpen?

Dit zou met DirectX te maken hebben?

Je zou de compatibiliteitsmodus van Xp kunnen proberen.
Staat bij buroaccesoires

Hoi,

1. Kijk of Davilex een update heeft voor xp voor deze programma.

2. Probeer onder xp de compati modus te veranderen door middel van start,programma's/davilex en dan typecursus waarmee je het opstart met de rechter muisknop aan te klikken en eigenschappen kiezen daar staat ergens een tab met compatibility modus selecteer daar windows 98.

3. Zou kunnen zijn dat het programma niet met een aantal librarie files van windows xp overweg kan, maar dat moet op te lossen zijn door de twee punten hierboven.

Groetjes, Dj Viper

Heel veel (oudere) Davilex paketten werken niet onder XP. Zelf had ik Davi-Faktuur voor weinig aangeschaft en ook dat werkt niet. Ik denk dat Davi nog met VB3 werkt.

Achteraf bleek dat ook de reden waarom het pakket was afgeprijsd van over de 100 Euro naar 4,99 :confused:

Het is een bekend feit dat veel Davilex software niet werkt onder Windows XP. Tevens is het ook een feit dat Davilex voor maar weinig software een update heeft gemaakt.

Persoonlijk heb ik Davi-adres 5.1 onder Windows XP draaiend gekregen. Ik weet alleen niet welke bestanden ik van windows 98 heb moeten kopieeren. Het enige dat ik nog weet is dat ik Filemon gebruikt heb om daar achter te komen.

PS ik kan je een bestand doen met een aantal bestanden gedaan die misschien voldoende zijn alleen die is gezipt 1,5 mb ik kan deze dus moeilijk hierop zetten en verwacht dat e-mailen ook een probleem is.

De groeten,
Mark

Davilex Typecursus

probeer je andere (2e) cd-rom speler is! (als je die heb)

Klinkt raar, maar dat was bij mij het probleem met bovenstaande foutmelding.

:D:D

ik zet op dit topic uit 2004 een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan