programma downloaden voor Microsoft lifecam HD-3000

Status
Niet open voor verdere reacties.

elaine2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Hallo luitjes,

Ik kan het software programma voor de Microsoft lifecam HD-3000 niet downloaden op mijn laptop met Windows 7.
Als ik het probeer en wil het programma openen dan veranderd de resolutie, en dat kan ik niet veranderen.
Als ik het software programma download op mijn mini laptop met Windows XP dan doet de camera het wel direct, maar met het programma kan ik niks verder. Dus ook niets instellen.
Wie kan mij helpen?

Heb ik al geprobeerd. Dat geeft de problemen die ik beschreef.

Uw zegt in uw eerste zin "Ik kan het software programma voor de Microsoft lifecam HD-3000 niet downloaden "
Maar uit de rest van het verhaal begrijp ik dat de download wel lukt, maar dat als u hem uitvoert het resultaat niet goed werkt. Klopt dat wat ik hier zeg?

Die download is een driver voor de HD 3000.
Heeft u eerst het juiste besturingssysteem ingevuld? Voor die laptop is dat dus windows 7.
Nadat die driver dan is gedownload moet ie geinstalleerd worden. Dat doet u door hem uit te voeren. dan installeert ie zich zelf.

Daarna kan de HD3000 gebruikt worden.

In welk van de drie stappen (download, installatie, gebruik) zit nu het probleem?

Mijn excuses. Dan heb ik het probleem niet goed verwoord.
Download en installatie gaat goed. Dan wil ik na installatie het programma openen en poef...... springt ie op 600 pixels. Dan krijg ik een foutmelding dat het programma niet kan draaien op 600 pixels(dat snap ik).Maar ik kan met geen mogelijkheid als het programma open is de pixels aanpassen. Is toch bizar?

is dat de cam recorder die dan naar 600 pixels gaat, of het beeldscherm?

Nee, lukt ook niet. Ik heb bovendien Windows 7. Ontbreken videokaart driver lijkt me niet. De eerste keer lukte het namelijk wel.

Volgens apparaatbeheer functioneert de hardware goed. Maar als ik het softwareprogramma wil installeren krijg ik de foutmelding: kan het niet downloaden want je pc heeft niet het benodigde systeem. Bijzonder vreemd hoor......

Dat betekent dat je de driver voor het verkeerde windows systeem hebt gedownload.

Ik ben geen leek wat betreft computers. Ik weet voor welk systeem ik moet downloaden. Ben niet blond.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan