Programma geblokeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinokki

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
34
Hallo,

ik gebruik als internet browser altijd google chrome.
Alleen toen ik het vandaag wou gebruiken stond er dit bericht:

Google Chrome heeft problemen met toegang tot het netwerk.

Dit kan worden veroorzaakt omdat uw firewall of antivirussoftware ten onrechte denkt dat Google Chrome niet op uw computer thuishoort en daarom de internetverbinding blokkeert.
Hier zijn enkele suggesties:
Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.

Op mijn computer zit windows firewall en mcafee maar die is verlopen.
WEet iemand waar ik geblokeerde programma's kan zien en het dan ook eventueel programmas kan deblokkeren?

Alvast bedankt,
 
zou wel eens door je verlopen anti virus kunnen komen alles werkt tot je anti virus verlopen is dat is zo een trukje omdat je terug die antivirus zou kopen

hij blokt je google ik zou het van je pc smijten
 
Misschien dat je die MCafee moet verwijderen en een virusscanner pakken, en de normale firewall van windows.
 
Gisteren was me antivirus ook verlopen maar deed google chrome het nog wel gewoon
Ik denk zelf dat toen er gevraagd werd of je programma toe wilt staan op computer op nee gedrukt heb.
 
Dan zou ik kijken bij geblokkeerde programma's in die firewall en kijken of je de blokkering op kan heffen.
 
Of hem terug zetten na gisteren met behulp van systeemherstel.
 
Start> alle programma's>bureaublad accesories>Systeemwerkset>systeemherstel en zoek een herstelpunt van gisteren.

Suc6
 
Super bedankt!! hij doet het weer en kan ik iets sneller surfen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan