Programma geblokkeerd in Win10

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
777
Heb AllwaySync geïnstalleerd blijkens https://www.computeridee.nl/workshop/workshop-allway-sync/ een normaal programma).
Krijg echter onderstaande melding, als ik het probeer te openen; ook als administrateur.

Welk programma produceert die melding: Windows, F-secure (het beschermingsprogramma van Ziggo), het beveiligingsprogramma van Windows, AllwaySync zelf?

Wat te doen??
 

Bijlagen

  • 2018-12-25.png
    2018-12-25.png
    6,9 KB · Weergaven: 44
Ik zou nooit een exe bestand in de root van een schijf zetten. Een aantal virus programmas willen dat niet en soms Windows ook niet.
je hebt zelfgs admin rechten nodig om een exe in de root van C te zetten, net gecheckt.
Maak dus een AllwaySync of zo map aan op de D-schijf, zet daar het AllwaySync.exe programma in, dan heb je als user de juiste rechten en begin dan opnieuw.
Of er alsnog naar admin login gevraagd wordt hangt van het programma af.
 
Lijkt mij een portable-versie voor een USB-stick. Je moet het 'normale' programma downloaden die komt in Program Files of Program Files (x86) te staan en is normaal te gebruiken. Echter de gratis versie, zul je zien, is zeer beperkt in het aantal files en voor optimaal gebruik moet je toch een key kopen.
 
@route99 @Senso
Thx; blijkbaar heb ik die portable per ongeluk aan de verkeerde kant geïnstalleerd.
Ga die verwijderen en de niet-portable op de C-schijf zetten.
En: beste wensen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan