Hoi, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Zojuist wilde ik een studie CD-rom installeren, maar hij wilde niet openen. Het was een BAG bestand, dus ik vond op internet een 'ding' daarvoor. Deze conduit productivity toolbar ofzoiets.. heb ik gedownload om het BAG bestand te kunnen openen. Toen hij zich installeerde, meldden spontaan mijn gmail en weboutlook zich uit en kwamen op t beginscherm.
Nu heb ik het gevoel dat misschien ik met die download van de fixthisfile website (of zoiets was t) iets heb binnengehaald.
Laatst op TV was daar een documentaire over, dat zodra zo'n 'virus' dan binnen is, t dan je openstaande dingen uitlogt, zodat je opnieuw moet inloggen (en het 'virus' vervolgens je inloggegevens heeft.
Ik word een beetje bang om nu mn mail etc te openen...
Weet iemand hier meer over?
Alvast dank, groeten, Judith
Nu heb ik het gevoel dat misschien ik met die download van de fixthisfile website (of zoiets was t) iets heb binnengehaald.
Laatst op TV was daar een documentaire over, dat zodra zo'n 'virus' dan binnen is, t dan je openstaande dingen uitlogt, zodat je opnieuw moet inloggen (en het 'virus' vervolgens je inloggegevens heeft.
Ik word een beetje bang om nu mn mail etc te openen...
Weet iemand hier meer over?
Alvast dank, groeten, Judith