programma gedownload om BAG bestand te kunnen openen, nu bang voor virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

JudithPC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2012
Hoi, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Zojuist wilde ik een studie CD-rom installeren, maar hij wilde niet openen. Het was een BAG bestand, dus ik vond op internet een 'ding' daarvoor. Deze conduit productivity toolbar ofzoiets.. heb ik gedownload om het BAG bestand te kunnen openen. Toen hij zich installeerde, meldden spontaan mijn gmail en weboutlook zich uit en kwamen op t beginscherm.

Nu heb ik het gevoel dat misschien ik met die download van de fixthisfile website (of zoiets was t) iets heb binnengehaald.

Laatst op TV was daar een documentaire over, dat zodra zo'n 'virus' dan binnen is, t dan je openstaande dingen uitlogt, zodat je opnieuw moet inloggen (en het 'virus' vervolgens je inloggegevens heeft.

Ik word een beetje bang om nu mn mail etc te openen...

Weet iemand hier meer over?

Alvast dank, groeten, Judith

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Je virusscanner al eens laten draaien en misschien deze even doen. En nu kan je wel die bestanden openen zo niet zou ik die Toolbar verwijderen

Dank voor je reactie.

Ik ben mn virusscanner aan t laten draaien (net klaar, 3 muziekbestanden waren geinfecteerd, die heb ik nu verwijderd), heb mn toolbar, en dat productivity bestand, en google chrome helemaal verwijderd.

Hoi,

Zou ook nog even de link uit mijn vorig bericht doen voor de zekerheid baat het niet schaden doet het zeker niet.

Die heb ik ook net geinstalleerd. Ben je van mening dat als dat verder allemaal goed blijkt te zijn, ik weer gewoon mijn mail en dergelijke veilig kan openen? (onder voorbehoud uiteraard)

Hoi,

Geïnstalleerd maar ook gedraaid?

Ja als je verders geen meldingen mee hebt dan zie ik geen probleem om de mails weer te openen.

ja die is nu aan het draaien, ik bedoelde inderdaad, dat als al die scans goed zijn. Dank voor je hulp.

Groeten, Judith

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan