programma gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roose

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Berichten
24
hello,

ik moet op school een programma voorstellen, het moet een klein programma zijn maar dat toch interessant is om te gebruiken. Liefst Freeware.

Hebt u suggesties? let me know
 
Geef eens wat meer info, want EEN programma dat kan van alles zijn natuurlijk.
 
bijvoorbeeld, iemand uit mijn klas heeft het programma SnagIt voorgesteld. Das een klein programmma dat zeer effeciënt werkt.
 
dat mag jezelf kiezen maar ik moet in 10 minuten voorstellen wat het programma kan, dus bijvoorbeeld Word kan ik nie in 10 minuten tonen hé als je verstaat wat ik bedoel. Liefst freeware.
 
Geplaatst door Will-Well
Of ,,JV16PowerTools'' met o.a. Regcleaner van www.jv16.org en die kan je ook in het NL zetten.

Roose zegt: liefst Freeware..... maar RegCleaner en jv16 werken 30 dagen. Vroeger was dat freeware maar nu is dat shareware ;)

AdAware is toppie, werkt ook in het Nederlands en 'poetst' geen onnodige bestanden.
Dat doet de nieuwe RegCleaner (nu RegSupreme) wel. En dat is ellende......
 
Bij mij blijft hij werken (zonder truc).

Wij geven suggesties en Roose kiest een programma.
 
Bedankt voor suggesties maar Ad-aware heeft al iemand anders voorgesteld? Andere interessante programmatjes die in language NL werken?
 
Een leuk en simpel progje is SPAMfighter. Het is een mailwashprogramma voor Outlook. Het is freeware en in het Nederlands in te stellen.
Het is te downloaden van www.spamfighter.com
 
CoverXP om cd-hoesjes af te drukken?
Zonealarm?
Misschien een idee!
 
Geplaatst door Roose
Bedankt voor suggesties maar Ad-aware heeft al iemand anders voorgesteld? Andere interessante programmatjes die in language NL werken?
Spybot Search & Destroy is ook in het Nederlands in te stellen.(spyware scanner)
Spybot S&D
 
Hai Roose,

Bekijk deze site eens: http://www.handicheck.net/artikel145.html
Daar wordt het programma Slimbrowser(freeware) besproken. Heel leuk klein progje met veel extra features. Is in het Nederlands in te stellen.
 
Laatst bewerkt:
Leuk en klein (133 kb) maar werkt niet onder Windows XP (wel andere Windows) :

College Alarm Clock v1.02

College Alarm Clock is a free personal alarm clock for your PC. The program Features a 7-Day Format so that you can wake up earlier/later on different days of the week.

To wake you up it will play any media file stored on your PC or LAN. You must have a player installed for each media file you wish to play (e.g., Winamp for mp3's or CD's, media player for avi's, Real Player for .rm's). You can also save and load your weekly schedule to your hard drive.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan