Programma gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

birsie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Ik ben op zoek naar een goed en werkbaar programma om homepages mee te maken. Tot nu toe heb ik met Frontpage gewerkt, nu ik Vista heb en ik daar niet meer blij mee.
Ik zoek dus een betaalbaar programma met veel mogelijkheden en "what you see is what you get". Wie heeft een goed advies voor me?

Zucht. Voor de tigste keer: Kompozer is de opvolger van nvu. Nvu wordt niet meer onderhouden, maar vanwege licentie-redenen mag de naam nvu niet worden gebruikt. Vandaar de naam Kompozer.
Het forum voor nvu/kompozer/composer is daarom ook hetzelfde forum (en ook hetzelfde forum als voor Firefox, Thunderbird, enz.)
Nvu bevat 'n aantal bugs die het heel erg moeilijk, zo niet onmogelijk, maken het goed te gebruiken, zoals bijvoorbeeld dat de lay-out van de code elke keer helemaal verhusseld wordt bij 'n bepaalde handeling.
Dat soort bugs zijn in Kompozer gerepareerd. nvu is dood, daar wordt helemaal niets meer aan veranderd. Kompozer is precies hetzelfde, maar gewoon 'n voortzetting.
Ik reageer wat geïrriteerd misschien, maar dit heb ik nu al tig keer gemeld en mensen blijven maar die oude meuk van nvu aanprijzen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan