programma icoontjes veranderen vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb na de installatie van windows 7 ultimate ccleaner, diskdefrag, spywareblaster, etc. gedownload en geinstalleerd. Alles werkt ook goed maar alle originele programma icoontjes zijn "vanzelf?" verdwenen en vervangen door nietszeggende icoontjes. Weet iemand hoe dit kan?
mvrgr. Kanyarat.

Klik een met de rechtermuisknop op je bureaublad en dan doe je verniewen, anders klik je eens met je rechtermuisknop op een icoontje, kies bestandslocatie openen en dan kijk je of hij die locatie wel vindt.

Greetzz,
Timo

Bureaublad vernieuwen maakt niks uit. De bestandslocatie word ook gevonden en daar staat wel het originele icoontje.

Ga naar dit adres en download Tuneup. Dan ga je kies je bij problemen>alle functies>typische problemen oplossen. En dan selecteer je "Pictogrammen worden onjuist weergegeven". Tuneup zal dat proberen de pictogrammen te herstellen.

Greetzz,
Timo

Was dit probleem in Vista verdwenen, komt het weer terug in Win 7. Terug naar af dus weer. Die iconen horen toch gewoon normaal te worden weergegeven, of snappen ze het nog steeds niet bij Microsoft.

Bedankt Timo! Tuneup heeft zijn werk goed gedaan. Ik denk dat ik het maar koop:thumb:

Ga naar dit adres en download Tuneup. Dan ga je kies je bij problemen>alle functies>typische problemen oplossen. En dan selecteer je "Pictogrammen worden onjuist weergegeven". Tuneup zal dat proberen de pictogrammen te herstellen.

Greetzz,
Timo

Met Fav-Icons en AM deadlink zoek je de icoontjes op die komen in een database. Als je een icoon mist ga>>> eigenschappen>>> ander pictogram en naar de database! Je moet wel je site in je favorieten hebben staan. Gratis en voor niks. Het probleem was in Vista opgelost door kleine pictogrammen te kiezen.Rechtskliikken op desktop>> beeld >> kleine pictogrammen. Helaas in Win 7 niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan