Programma installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

rumble78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2006
Geachte mensen,

Ik heb eigenlijk een vraag over het installeren van een programma.
Betreft namelijk dat ik een mobiele hardeschrijf heb. Ik wil graag een programma installeren op mijn mobiele hardeschijf, en dat programma moet dan ook op een andere computer draaien.
Maar mijn probleem is dat er bestanden naar de C:\ gekopieert word. Deze bestanden maken het onmogelijk om het programma te laten draaien.

Daarom is mijn vraag: Hoe kan ik alles op mijn mobiele hardschijf krijgen, zonder dat ik een paar bestanden mis?

Alvast bedankt.

rumble78 zei:
Maar mijn probleem is dat er bestanden naar de C:\ gekopieert word.
Als je besturingssysteem op C: staat, bevindt het register zich daar ook.
Je kunt het programma dan wel op die andere schijf zetten, maar de registerverwijzingen komen op C: te staan.
Voor zover ik weet kan wat jij wilt niet - behalve met programma's die geen verwijzingen in het register plaatsen, maar dat zijn er niet zo veel.

Guus.

welkom op Helpmij

Ik ben het met guus eens. Wat is je bedoeling met dat programma? het lijkt me geen probleem om het programma op 2 pc's te installeren en dan als je op computer A gewerkt heb daar een backup van te maken en die op comp B terug te zetten, zodat je beide programma's na elkaar kunt gebruiken.

Omdat dat ik thuis bezig ben met Autocad. En dat ze bij mij op het werk geen Autocad hebben. Wil ik toch mijn tekeningen laten zien. Zonder dat er bestanden op de computer van het werk terecht komen.

Maar in ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan