Programma kopieren naar usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi,
een klasgenoot vroeg me om mijn geinstalleerde versie van Caddy + + (elektriciteit)
naar zijn stick te kopieren omdat hij de cd niet geinstalleerd kreeg op zijn laptop.
nu is de vraag of er enige informatie over mijn pc (of dergelijke) megaat naar die kopie ?

ps de software die gekopiert word kunnen wij gratis verkrijgen bij de ICT coordinator
dit is een school licentie software en dus voor leerlingen (niets illegaals dus :thumb:)

ladyke

Veel programma's zetten bij installatie van alles in de registry. Een reeds geïnstalleerd programma kopiëren naar een andere computer kan dan wel eens niet werken...
Juist daarvoor zijn de speciale versies ontwikkeld die je wel vanaf usb kan runnen, kijk bv maar eens op potableapps.com, deze versies zijn speciaal aangepast voor dit doel.

Wat je dan ook het beste kan doen is naar je IT coordinator gaan en het programma op usb stickk laten zetten.
Of je nu van een cd of van een usb stick installeert maakt niets uit.

Hoi,

Als je alleen het softwarebestand hebt gecopieerd dan lijkt mij van niet.

Hoi,
dankje voor de snelle reacties.
nu het programma staat niet bij de portable apps ( kan soms handig zijn :D)
maar via de cd zou hij het niet kunnen installeren , dan werkt usb toch ook niet .
maar heb beetje ervaring met via usb installeren en is soms iets moeilijker en aangezien die kerel al dan niet bena niet met een pc kan omgaan :confused:
dus jij zegt dat het niet gaat werken bij hem omdat bij mij nog registery files staan ,
had ik ook gezegt maar je kent da wel he van probeert toch ma ne keer .

@modag : euhm ik heb de map van het programma gekopiert van programfiles (x86) naar de stick, zou dat een probleem geven ?

Nogmaals bedankt voor de snelle reacties :thumb:

Moet je de CD verkennen, en die setup.exe bestanden en alle inhoud van de cd in een mapje op je usb stoppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan