• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Programma Levensloop...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jham1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
Berichten
4
Beste lezer,

Zoals jullie ongetwijfeld weten is er sinds 01/01/06 de levensloop ingetreden.
Nu wil ik een programma maken die voor een grote groep medewerkers allerlei gegevens
kan ophalen uit bestanden, verwerken, zoeken op leeftijden, cummuleren en nog een aantal mogelijkheden. Het moet ook een bewaakprogramma worden om zo aan de eisen van de regering te kunnen voldoen. Heb al redelijk wat in excel kunnen bouwen maar zou nog mooier zijn om e.e.a. te kunnen fine-tunen d.m.v. search engines i.p.v. een filter... een naam opgeven of bijvoorbeeld een leeftijdscategorie zodat dit ook weer makkelijk gebruikt kan worden voor rapportages.

Hoop dat iemand me kan helpen....

Groetjes,

Martin
 
Ik heb bijgaand bestand eens ooit van internet geplukt. Heb me er nog niet echt in verdiept maar zat nog in de verzameling.
Ik denk dat dat je wel op de goede weg kan helpen.
 

Bijlagen

  • zoekmachine in multiple userform.rar
    74,8 KB · Weergaven: 58
Ik heb bijgaand bestand eens ooit van internet geplukt. Heb me er nog niet echt in verdiept maar zat nog in de verzameling.
Ik denk dat dat je wel op de goede weg kan helpen.

Bedankt voor uw hulp! Denk dat ik er wel wat mee kan... is alleen beveiligd door de programmeur... ga eens even kijken of ik e.e.a. kan gaan kopieeren...
 
Laatst bewerkt:
Als je het programma opent zonder macros actief kun je het wachtwoord in de vba-code terugvinden. De namen die erin staan zijn fictief en herkende ik als zijnde diverse forum bezoekers die destijds meegedacht hebben over de oplossing. Ook nu zijn die nog vaak actief, dus bij vragen zullen die mogelijk nog wel reageren met "Hé, dat komt me bekend voor."

:) :) Met een beetje puzzelen vindt je het wachtwoord in deze tekst terug.:) :) :p
 
Dat wachtwoord terugvinden was nu niet zo heel moeilijk... :D

Wel een mooi progje, zeker bijhouden dus!!!

Wigi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan