Programma maken om mp'3s op mijn computer te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyhermans

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
72
ik wil een programmatje maken om mijn mp'3s op mijn computer te vinden en bijv het genre te veranderen kan dit met vb zo ja kunnen jullie mij opweg helpen?? alvast bedankt
 
het is niet dat ik ze wil afspelen ik wil ze vinden en dan bijv de naam kunnen aanpassen
zodat ik niet steeds tussen mijn bestanden hoef te zoeken maar de apllicatie voor mij zoekt en dan ook in de applicatie de naam het genre enz kan veranderen:p
 
nou verdiep je erin ,koop boeken,en google eens zou ik zeggen :D
 
ik ben nu al 5 weken bezig ermee maar het lukt me maar niet het zoek gedeeldte zegt de heletijd dat hij geen rechten heeft en weet niet hoe ik dat moet fixen het wijzig gedeelte kan ik pas maken na het zoek gedeeldte
 
Titel aangepast, "helpmij plz" zegt niets over je probleem.
 
Werkt dit voor het zoeken?? :
Code:
For Each foundFile As String In My.Computer.FileSystem.GetFiles(My.Computer.FileSystem.SpecialDirectories.Desktop,FileIO.SearchOption.SearchAllSubDirectories, "*.csv")
ShowCSVFiles.CSVListBox.Items.Add(foundFile)
Next

Dit moet je nog wel even een beetje veranderen...:thumb:

Ik heb het zelf niet geprobeerd, dus het kan zijn dat het niet werkt. Succes!

bron: http://www.experts-exchange.com/Programming/Languages/Visual_Basic/Q_25097529.html
 
beste mensen ik heb nu al een programmatje gemaakt voor het zoeken maar nu moet er nog een rename functie enzo bij iemand een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan