Programma mee starten tijdens computer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Ik heb wat geprobeerd wat te doen maar het is niet gelukt. :(
Ik probeer namelijk dat mijn programma mee opstart tijdens het opstarten van de computer.
Heb ik daarvoor een code nodig of moet ik dat ergens anders aanpassen?

Een registersleutel toevoegen:

[CPP] My.Computer.Registry.LocalMachine.OpenSubKey("SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run", True).SetValue(Application.ProductName, Application.ExecutablePath)[/CPP] (Heb je volgens mij wel admin-rechten voor nodig)

Nog even een vraag: heb je zelf wel gezocht? Er zijn de laatste tijd nogal veel mensen die vragen vóór dat ze zelf überhaupt iets hebben gedaan (no offense), en volgens mij is dit behoorlijk makkelijk te vinden ;)

Ik heb niet de code gezocht maar ik heb wel gezocht of dat op een andere manier kon.Ik hebben wat gevonden maar allemaal voor Windows XP

En als je hem toevoegt in de folder "Opstarten" (in Windows 7: Windows/startknop -> Alle programma's -> selecteren uit de lijst)

Startmenu.jpg

Ik heb dit ook geprobeerd en dit werkte bij mij niet. De oplossing van Joz1 werkte bij mij wel, maar daar heb je inderdaad admin-rechten voor nodig.

Laatst bewerkt door een moderator:
opgelost :) als iemand zijn computer aan doet vraagt hij of het programma ook mag gestart worden je kan kiezen tussen ja en nee ;)
bedankt iedereeen

Goedzo :thumb:

Zet je de vraag op opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan