Programma menu plaatsing

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrnrdsJng

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
Als ik XP open en Start Programma's menu colommen bekijk staat het geheel iets te laag waardoor ik de onderste balkjes met een programma niet kan zien.
Weet iemand of en hoe ik dit iets kan bijstellen?
Keek al bij Window's metric's maar is wat ingewikkeld.

probeer deze gewoon eens te verslepen naar de bovenkant van het scherm en erna terug te plaatsen

probeer deze gewoon eens te verslepen naar de bovenkant van het scherm en erna terug te plaatsen

Hoi Shidan

Nou dat lukt mij niet, want die kolommen geven geen aangrijpingspunt zoals een gewone window. Ergens zal die instelling in het register wel staan maar waar?

Niet op xp bezig
HKCU\Software\Microsoft\ Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

maar daar zou het moeten zijn om dit aan te passen

ps: hoe spreek je jouw naam uit?

Laatst bewerkt:
Sponzenbroekske (hemel wat een naam):D

Ik krijg er dit uit en snap daar niet veel van

6emzxg.jpg

Zou het Folder Hight en Width kunnen zijn gewoon onder Explorer in die zelfde lijst of key?
oibsdg.jpg

Nu ziet het er dus zo uit:

98dd7b.jpg

Laatst bewerkt:
Sponzenbroekske (hemel wat een naam):D

Zou het Folder Hight en Width kunnen zijn gewoon onder Explorer in die zelfde lijst of key?
oibsdg.jpg

Nu ziet het er dus zo uit:

98dd7b.jpg

Dat zou het heel goed kunnen zijn, je zou wat kunnen proberen, wat dat is de eerste keer dat ik dat tegenkom. Maak een backup van registry of schrijf de waarden op.

Probeer eerst je reg te cleanen met http://www.ccleaner.com/.
En wat als je je taakbalk bovenaan je beeld zet? (RMK, taakblak vergrendelen afzetten en dan naar boven slepen)

EDIT: en mijn naam is goed, ik heb er geen probleem mee :p:p, heb je al is nagedacht over de uitspraak van de jouwe?

Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost op een ongewone manier.
R klikken op de Taakbalk, eigenschappen kiezen,
Menu start/ aanpassen/ geavanceerd/ optie: door programma's bladeren.

Dat levert een scrollmenu op van één kolom en daarmee is het beperkende venster verdwenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan