Programma met satelietbeelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimi rulez

Banned
Lid geworden
6 mei 2005
Berichten
32
Hej, ik wil graag een programma waarmee je kan inzoomen op je dorp/stad... ik heb al verschillende dingen geprobeerd... Google Earth en NASA World Wind weet iemand er nog een goed programma?
 
Je noemt al twee goede. Vaak zijn niet alle gebieden mondiaal opgenomen.
 
ik vraag of er nog meer programma's voor zijn!!! Noem effe namen ook al is de kwaliteit niet super ... tnx
 
Wat dacht je ervan om zelf eens Google te gaan gebruiken?
 
Het om 18.00 uur op het journaal van een site waar je overal in de wereld via een sataliet kon inzoomen op de aarde, naam was wel zo iets van earth.
 
Laatst bewerkt:
Is de site nu al bekend.
 
Ook microsoft is er mee bezig, kan alleen ff niet op de naam komen.
 
wat zijn dat nu voor antwoorden van google earth enzo ik heb tog al gezegd dat ik die geprobeerd heb :S :S ik hoorde van een maat iets van microsoft... wie weet die naam?
 
en heeft Jozo die in z'n Rolodex staan of zou die dit op Google gevonden hebben?
 
Geplaatst door kimi rulez
wat zijn dat nu voor antwoorden van google earth enzo ik heb tog al gezegd dat ik die geprobeerd heb :S :S ik hoorde van een maat iets van microsoft... wie weet die naam?

Dat heb je inderdaad gezegt maar mijn antwoord was ook niet aan jou gericht maar aan Humpe (dat kun je ook nalezen in mijn quote)
 
Bespeur ik wat lichte irritatie's?
Niemand kan er wat aan doen dat het regent hoor :D
 
Ik durf te wedden dat wanneer de "vaste" kern van helpmij.nl medewerkers een dubbeltje per Google zoekopdracht voor een TS zouden rekenen, we de eerst volgende helpmij dag op de Canarische Eilanden zouden kunnen houden.

Fonz
 
Google Earth en Nasa Worldwind zijn beide prima programma's, maar hebben nog lang niet alles gedigitaliseerd.

Nasa heeft eigenlijk alleen maar Amerika zeer scherp en Google ook veel delen van de andere wereld. Meestal grote steden etc.

Google moet deze beelden kopen, en die kosten nogal wat dus.... als je over een jaartje of wat nog es kijkt misschien is je dorpje in the middle of nowhere dan wel scherp :p

Voor Nederland was er vroeger iets van Terraexplorer ofzo, maar dat vond ik niet echt super werken.. snap er ook niks van eigenlijk :)

Voorbeeldje van Google Earth.

attachment.php


Waar mn oma woont :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan