Programma om alle hardware te controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeerde nu om windows xp opnieuw te installeren. Maar dit gaat iedere keer verkeerd. De computer begint continu te piepen en in beeld verschijnt de volgende tekst:

An internal stack overflow has caused this session to be halted. Change the stack settings in your config.sys file and then try again.

Waar kunnen al deze problemen aan liggen? Ik weet het echt niet meer.:( Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Ik ben nu alle apparaten eruit aan het halen en proberen of het dan beter gaat. De ene keer gaat het wel goed en de andere keer niet. Maar het einde van de installatie haal ik bijna nooit. Ik ben nu de cd-rom-speler maar eens aan het proberen... Ik weet het onderhand ook niet meer waar het probleem zit. Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Wat ik dus zo gek vind is dat hij het een hele tijd goed heeft gedaan. Ik heb nu alle apparaten er in en eruit gehad. Behalve de videokaart niet. Ik denk zelf dat het aan het moederbord of de processor ligt. De status van de computer is nu dat:
- De computer vaak niet opstart (beeld blijft gewoon zwart. Het beeldscherm krijgt geen signaal en de computer start niet op.
- De computer tijdens het installeren er ook steeds uit "klapt". Het beeld wordt dan plotseling zwart en er gebeurt niks meer. Het beeldscherm krijgt nog wel signaal.

Het enige wat ik nog zou kunnen proberen is om de videokaart te vervangen. Zou het wel hier aan kunnen liggen? Of moet ik het probleem ergens anders zoeken. Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Als alle stekkers goed zitten, als PC schoon is van binnen en als PC aangesloten is op een geaard stopcontact: waarom probeer je niet om eerst bijv. alles met een boot floppy te formatteren en vervolgens een andere versie van Windows erop te zetten?
Windows 98 bijvoorbeeld.

De helft van de keren startte hij niet op. En hij klapt er gewoon steeds uit. Ik las namelijk op het forum dat die jongen, die precies hetzelfde probleem had, ook windows 98 draaide: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=137669&highlight=malfunction Maar dat is het hem ook niet. Het enige wat ik nog kan bedenken zijn het moederbord en de processor. Verder heb ik namelijk alle onderdelen uit de computer gehad. Zou het misschien de batterij kunnen zijn die op het moederbord zit? Of weet iemand hoe het probleem op te lossen is? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan