programma om bestanden van pc naar pc te versturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc-devil

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
:) heeeejz,

Ik zoek een programma waarmee je tussen 2 computers heel simpel en snel bestanden kunt verzenden....
Ik ben namelijk me belangerijke bestanden overzetten op de computer van me ouders en wil het daarna weer terug zetten nadat ik me computer dan helemaal opnieuw heb geinstalleerd , me computer is nogal erg gehackt enzo denk ik :confused: :8-0: en ik snap niet echt hoe dat nou heb kunnen gebeuren want ik heb toch me virus scanner altijd aanstaan en doe vaak een virus scan maar vind nooit iets.
Als ik bijv. nu op "deze computer" klik met rechtermuis en dan eigenschappen klik dan staat er in het scherm dat zich dan opent de gegevens van je comp natuurlijk en dan staat er bij "geregistreerd op naam van : Not You , No Longer." >>kijk maar ffies bij de bijlage<< en me printer print soms ongevraagt documenten af , me email is soms zomaar bekeken terwijl ik zelf er nog niet in gekeken had dan , me muis draait soms op het scherm zelf soms zomaar rondjes alsof ie mij aan het treiteren is en af en toe neemt me geheugen van de computer half af dan heb ik ipv 256 mb opeens 144 mb :8-0: geeft ie dan aan.
Weet iemand misgien wat ik het beste kan doen?
Alvast bedankt voor de moeite om het te lezen in ieder geval :p

Greetz Jeffrey

Laatst bewerkt:
norton Ghost, heb ik wel eens gebruikt om van mijnlaptop naar een pc te linken via een linkkabetje. weet even niet waar je dit programma kan vinden, waarschijnlijk wel ergens op een download.site

werkte toen vanaf een diskette, diskette in de ene pc, diskette in de andere pc, communiceren en windows overzetten

oke bedankt ,
maar ik wil dan de bestanden versturen net zoals het ongeveer bij msn werkt , want dat werkte ook wel gedeeltelijk want van computer naar computer via msn is ook behoorlijks snel , alleen laat msn niet 8 , 34 Gb toe :( anders was ik klaar geweest
misgien ander idee ?

Bijlagen

• comp.jpg
    comp.jpg
    50,6 KB · Weergaven: 56
je nog nooit eerder gezien, dit moet iemand toch wel bekend voorkomen. Misschien weet iemand een tip om het te verwijderen

Staat toevallig bij je systeem eigenschappen bij verbinding op afstand de Externe bureablad aangevinkt.

systeem.gif

Want dit soort hack acties zijn behoorlijk ongebruikelijk , en dat van je printer kan komen dat je Bestanden en printers delen aan hebt staan in je internet verbinding eigenschappen.

Met een progje als
Winrar kun je hele mappen of bestanden inpakken in kleinere stukjes en dan kan je ze wel gewoon via MSN versturen :)

:edit : :eek: 8,34 GB aan belangrijke bestand :cool: das eigelijk wel heel erg veel :D

Laatst bewerkt:
heej ,

Nou dat vakje is bij mij niet aangevinkt , alleen hulp op afstand stond aangevinkt maar dat heb ik nu ook maar ongedaan gemaakt.
Die 8,34 Gb is voornamelijk muziek ;) en dat wou ik dus ook niet echt verwijderen , ik gebruik dat nogal vaak voor feesten enzo en als ik dat dan verwijder dan duurt het wel weer een tijdje voor ik weer allemaal verschillende soorten muziek bij mekaar heb.
ik zal wel ffies kijken wat dat ene proggie FastLynx3.2 doet .

Waarom maak je geen backup van je muziek op cd eigelijk, een harde schijf kan ook van de ene op de andere dag overlijden en dan heb je altijd nog je cd'tjes :)

tja dat is wel zo
ik heb ook al een tijd geleden al veel op cd gezet maar er is met mijn bestanden gerommeld en ik weet soms ook niet precies meer wat wat is , als ik de mp3's laad in winamp bijvoorbeeld dan krijg ik wel te zien van welke band enz. het betreffende mp3 dan is maar om alles nou zo te checken is ook een beetje erg veel werk :eek: ik doe wel even wat puppie voorstelde.

:) Tja sjecken op spyware kan nooit kwaad natuurlijk :thumb:

Maar je zal toch weer eens je mp3 moeten uitzoeken want anders heb je er toch niks aan.

Misschien is dit wat voor je : MP3Base 3

Persoonlijk ken ik het niet maar het lijkt me goede en (gratis) organiser :)

EFTP3 client V 3.2.1. 108

hye/hi,

Dit is een geavanceerd proggie (E)FTP client v.3.2.1. 108 het werkt op windows XP.
Er is ook nog een eenvoudiger proggie dAT zal ik je van de week effe sturen.
Het verschil tussen EFTP en het eenvoudige proggie is dit:
Met het eenvoudige proggie kan je bestanden alleen uploaden naar een bepaalde map in je pc.
Met FTP Client naar elke willekeurige map. Dus dowloaden, bewerken en terugzetten in map van oorsprong.
Wil je de bestanden ook kunnen bewerken of wil je ze alleen overzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan