programma om cd-rom te beveiligen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Ik zou enkele cd-roms willen maken en verkopen.
Maar ik zou ze graag willen beveiligen, bestaat er een GRATIS programma (op gnu licentie of zo, die ik kan gebruiken.
Het zou iets heel simpels moeten zijn... mag ook ingewkkeld, maar liefst makkelijk in gebruik. bvb een code in het opstartbestand van de cd-rom of zo...

Heeft er iemand tips? Dank u wel ;p

Didier

bedoel je zoiets als dit: http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Access_Control_Utilities/CDLock_2000_Lite.html
hier is nog een lijstje met gelijkaardige programa's (zijn niet allemaal gratis):
· 3PLock
· Bitpool
· Cactus Data Shield 200
· CD-Cops
· CDProtector
· CodeLock
· Copykiller
· DiscGuard
· JoWood Xprot
· LaserLock
· Libcrypt (PSX)
· ProtectCD
· ProtectCD-VOB
· SafeDisc 1-4
· SafeDisc Lite
· SecuROM Old
· SecuROM 3-5
· Settec Alpha Rom
· Smarte
· StarForce
· StarForce Keyless
· SVKP
· Sysiphus
· Tages
· VCD/SVCD

cd-rom

Euh, neen.. ik denk het niet.
Ik heb me verkeerd uitgelegd denk ik.
Het is de bedoeling om bvb elke cd-rom een code te geven, en met die code kunnen ze de cd-rom installeren. (of gewoon zien)

dus eigenlijk zouden ze het eerst moeten installeren met een code, die ze appart krijgen, en dan kunnen ze zien wat er op de cd-staat.

Ze zouden de cd-rom ook niet mogen kunnen kopieren dus krijgen ze maar licentie per computer.
Dat bedoelde ik eigenlijk.

A program that locks your CDRom/DVDRom/CDR/CDRW drive. The Lite version is a cut down version of the full program but is freeware. It features basic drive locking tools, with PIN Code protection for security in a new user interface. Note that to use the software, a PIN Code is required tostop unauthorised locking and unlocking. This can befound from author's website.

is dit dan niet wat je bedoeld?

A program that locks your CDRom/DVDRom/CDR/CDRW drive. The Lite version is a cut down version of the full program but is freeware. It features basic drive locking tools, with PIN Code protection for security in a new user interface. Note that to use the software, a PIN Code is required tostop unauthorised locking and unlocking. This can befound from author's website.

is dit dan niet wat je bedoeld?

sorry, heb het laten vertalen. héhé
Ik ben echt niet zo goed in't engels..
't is in orde ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan