Programma om DVD te maken met eigen thema/ lay-out

Status
Niet open voor verdere reacties.

DimKo

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
hey
Ik heb allemaal kleine MOD bestandjes, dit zijn gewoon soort van avi video bestandjes.
Weet iemand een goed programma, waarmee je alle bestandjes op een dvd brand. En dan je eigen thema, menu enzo kan uitkiezien. Zeg maar dat er ook tussen elk filmpje een soort van "iets voorbij komt o.i.d. Ik hoop dat jullie mij snappen, ik weet, t is een beetje vaag uitgelegd:o...
betaald programma mag ook, voorkeur zelfs. dat gratis spul hoef ik niet:)

Bedankt alvast:thumb:

bedankt voor de snelle reactie:thumb:
kan je daar ook een eigen menu en lay out kiezen?

Met Nero kan je de duivel een kerstliedje laten zingen..................

Bezoek de Site van Nero en lees wat over de mogelijkheden.Een full licentie kost een tientje of 6 dacht ik. Ze hebben regelmatig aanbiedingen, wie weet nu met de kerst ook.

Laatst bewerkt:
haha, is goed. Dus dat s beste programma dat je nu kan krijgen of niet?

Dat durf ik niet te beweren, misschien is dat zo, misschien ook niet. Er zijn zo allemachtig veel brandprogramma's op de markt. Nero is wel één van de allergrootste spelers op de markt.

ja dagt ik al. Maar ja, ik ga t toch met nero proberen, bedankt voor de reacties!:thumb:

met MAGIX speedburner>>> kun je ook dvd menu's maken deze software kost wel 20 euro dacht ik :o je kunt vershillende menu's maken en scene's knippen en plakken dit gebruik ik zelf ook i.c.m. magix video-onverter

thnx, heb nu nero. Is wel een goed programma opzich.
Toch bedankt voor de tip, kan misschien later nog te pas komen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan