Programma om gewiste filmpjes terug te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

luukzorika

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2010
Hallo,

Ik heb perongelijk mijn zelfgemaakte filmpjes (die ik opgenomen heb met hypercam en afspeel op vlc player) verwijdert, en dat is natuurlijk heel stom van me, want ik had ze eigenlijk nog nodig.

Ik heb al verschillende programmas geprobeerd maar het lukt me steeds niet om de filmpjes tevoorschijn te krijgen.

Kan iemand mij helpen? Ze zijn nog niet overgeschreven, en ik heb ze vandaag rond 3 uur verwijdert.

Alvast sorry als ik het op de verkeerde plaats heb gepost!

- Luuk

Als deze filmpjes in je Documenten map stonden is het waarschijnlijk niet meer te redden.
Als je ze ergens anders hebt opgeslagen (zoals een externe hardeschijf of een andere map of je bureaublad enz. enz. dan je Documenten) dan kan je ze misschien terughalen met Systeemherstel.

Let wel op!
Als je systeemherstel gebruikt gaan alle gegevens verloren die buiten de Documenten map staan.(Je kunt het beste eerst even een Back-Upje maken op een USB stickje of iets dergelijks wat je later weer aan kan sluiten op je PC)
Bijv.
Je hebt een programmatje na 3 uur geinstalleerd.

Dit programmatje word dan verwijdert als je een systeemherstel punt doet.

Als je de filmpjes niet in je Documenten map hebt bewaart en je wilt proberen via Systeemherstel het terug te krijgen (Ik zeg niet dat dit 100% werkt maar niet geschoten is altijd mis) doe je het volgende:

Hieronder even een waarschuwing voordat we gaan beginnen:
LEES EERST ALLES GOED DOOR VOORDAT JE HET GAAT UITVOEREN!
MAAK EERST EEN BACK-UP!

Start > Alle Programma's > Bureau-Accesoires > Systeemwerkset > Systeemherstel

Klik op volgende, nu krijg je (waarschijnlijk) een paar herstel punten te zien.(Bij windows XP is dit wel zo maar vanaf vista volgensmij niet meer)
Klik op die die voor 3 uur is of een dag daarvoor of een herstelpunt wat voordat je de filmpjes hebt verwijdert.
Klik op volgende en nog een keer.
Je computer zal nu opnieuw opstarten en de bestanden herstellen.

Nogmaals zeg ik je dat dit misschien niet 100% werkt.
Maar proberen kan altijd!

Ik hoop dat je heir wat aan hebt en anders hoor ik het nog wel van je.

Suc6!

Erg jammer, want ik had ze namelijk in de map documenten staan.

Maar toch bedankt!

Geen probleem.

Tip voor de volgende keer: Maak kopieën van de volgende filmpjes die je gaat maken.

Heb je trouwens ook gecheckt of ze in je prullenbak staan van je PC?
Als dat zo is kan je ze wel terug krijgen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan