programma om in 3d te werken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepernoot

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
ik zoek een goed programma om in 3d te werken.
weet jij er een die goed werkt en die jij prettig vindt?

sdg

ik teken dingen op de computer dat zijn meestal objecten die er 3demensionaal uit moeten zien(2d dus in ware). Maar op de computer lukt dat niet zo mooi in bijv ill. of ps..
daarom heb ik de vraag wat is een goed programma om 3d in te tekenen(en dan met name op "kunst" gericht niet zo zeer op architectuur of industuieel vormgeven.

hey bedankt

hey bedankt dat blender ziet er gewldig uit! Heb je er zelf evaring mee?

neej helaas niet, ik werk zelf met modo omdat ik daarmee op school les krijg.

blender heb ik ooit gevonde toen ik ook zocht naar een makkelijk 3d progie,

maar toturials zijn zo gevonden om het te leren, probeer is youtube => "blender 3d basic"
o.i.d. je zal wel resultaat vinden.

google is ook nog altijd een grote vriend :D

bedankt bedankt bedaNKT

BEDANKT zo dat programatje is egt goed precies wat ik zocht. instaleren ging makkelijk!(normaal geven dat soort dingen bij mijn nogh wel eens problemen!) ben nu een toturial aan het volgen en het gaat helemaal goed! wat ik nu heb is al aardig mooi! bedankt

Ook DAZ 3D is gratis maar ik adviseer toch eens te kijken naar Max of Maya gezien de mogelijkheden deze programma's bieden.

Daarnaast gaf je aan voor de artistieke kant te gaan en dan is mudbox of Zbrush ook wel leuk om naar te kijken (meer sculpten)

Nadeel is wel dat deze prog's veel geld kosten..

Succes

dg

bedankt allemaal voor jullie reacties. ik werk nu al een jaar met maya (autodesk) erg fijn Blender was een beetje rot heb ik wel mee gewerkt maar maya is perfect (3D studio max is volgens mij ook goed!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan